Toon posts:

Upgrade game laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:47

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
Zoals de titel al zegt wil ik mijn laptop upgraden voor de nieuwe serie games die ik wil gaan spelen.
- Hogwarts Legacy
- Jedi Survivor
- Diablo IV

Wat is je budget?
Ik heb een laptop op het oog van 1100. (zie hieronder) Het budget zit wat rek in, een paar honderd euro meer voor een nog iets betere laptop vind ik niet zo'n probleem, het liigt er ook een beetje aan wat ik voor m'n huidige laptop kan krijgen.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, het is vooral voor gamen aan de eettafel of op zolder waar hij aangesloten zit op een groter scherm.
(17" laptop is wel een eis vanwege het eerste punt)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb de volgende laptop op het oog:
https://www.alternate.nl/...50?partner=RetailRocketNL

Maar nu de belangrijkste vragen.

Op het moment heb ik deze laptop:
https://www.bol.com/nl/nl...er_confirmation2008093611

Enig idee wat een reële prijs om hiervoor te vragen?

En is de nieuwe laptop die ik op het oog heb de upgrade waard of adviseren jullie wat anders?
i7-9750 - GeForce RTX 2060
naar
i7-12700 - GeForce RTX 3060

D3 Profile D3 XP Ladder

Alle reacties

• LievenD
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:07
Welke laptop heb je precies op het oog en hoeveel kost hij? Dat kan ik momenteel niet zien in je link.

Verder vrees ik dat je zelf zal moeten uitzoeken hoeveel je voor je oude laptop kan vragen aan de hand van wat men voor een vergelijkbare laptop vraagt op V&A.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee