Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekun
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-04-2023
Goedemorgen,

Ik zoek een goede headset voor mijn nieuw aangeschafte ps5. Ik heb al veel reviews gelezen/gezien maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik hoop op wat hulp van jullie kant

Mijn budget ligt op max 350.
Ik wil graag een wireless headset. het gebruik van een microfoon is niet belangrijk aangezien ik hier geen gebruik van maak. ik speel games als god of war, the last of us , resident evil etc.

Ik vind kwaliteit van geluid erg belangrijk en dat het een behoorlijk vol volume heeft. Ik heb namelijk een receiver van Sony (str dn 1080) en als ik daar een bluetoooth op aansluit wordt mijn maximale geluid begrenst wat ik verschrikkelijk vind

Ik wil het liefst over ear en noise cancelling, zodat ik zo min mogelijk wordt afgeleid door mijn omgeving.
Surround geluiden vind ik heel mooi en wil graag zoveel mogelijk details horen. (3d geluid). Zodat je een echte game ervaring krijgt
Ik wil de headset ook kunnen aansluiten op mijn pc (windows 10) om daar ook te kunnen gamen. Pc is wel wat ouder maar heeft een usb aansluiting
En ik wil ook mijn mobiel kunnen aansluiten op de headset. (liefst tegelijk met gamen)

Ik heb gekeken naar de volgende headsets
Sony pulse 3 d
Razer barracuda pro wireless
Steelseries Arctis Nova pro wireless
Hyperx cloud II

Ik hoop dat jullie zo voldoende informatie hebben en mij op weg kunnen helpen

Alvast dank

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-04 11:48
Ik wacht zelf nog op onderstaande:
https://www.audeze.com/pr...l-wireless-gaming-headset

Audeze is gewoon qua geluid een top merk, en door wat aanpassingen lijkt deze headset een must have..
Alleen geen idee wanneer die in Nederland uitkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekun
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-04-2023
Ik heb idd gelezen over de audeze penrose. Dit ziet er ook wel heel interessant uit.

Jammer dat dolby atmos alleen op de xbox uitkomt.

Enig idee wanneer deze uitkomt want dit lijkt me zeker wel wat.

[ Voor 57% gewijzigd door stekun op 07-02-2023 10:25 ]