De laatste tijd heb ik "geluk" met webshop. Bij een webshop heb ik plexiglas op maat met custom gaten besteld.
Deze gaten blijken gelaserd en tijdens het laseren weer dichtgesmolten, een productiefout dus. Omdat er folie over het plexiglas zit heb ik dit niet gezien in eerste instantie. Ik heb de plaat op maat laten zagen en daarna pas ontdekt wat het probleem is (zie foto).
Nu heb ik contact opgenomen met de webshop en die zeggen dat ik in principe geen garantie meer heb vanwege deze clasule uit de algemene voorwaarden:
Deze gaten blijken gelaserd en tijdens het laseren weer dichtgesmolten, een productiefout dus. Omdat er folie over het plexiglas zit heb ik dit niet gezien in eerste instantie. Ik heb de plaat op maat laten zagen en daarna pas ontdekt wat het probleem is (zie foto).
Nu heb ik contact opgenomen met de webshop en die zeggen dat ik in principe geen garantie meer heb vanwege deze clasule uit de algemene voorwaarden:
Volgens mij is dit hier niet van toepassing omdat het geleverde overduidelijk non-comform is. Wat raden jullie aan als ze vol blijven houden dat ik geen garantie heb?Er is geen garantie indien opdrachtgever de geleverde producten heeft bewerkt of heeft laten bewerken, indien de producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig behandeld of in strijd met de aanwijzingen behandeld zijn.