Bekende vs onbekende webshops

Pagina: 1
Acties:
  • 324 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willa_Marisa
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-02-2023
Hallo,

Ik ben mij aan het oriënteren voor een 55inch OLED tv en nu verschilt het nogal of je iets bij een bekende webwinkel (Mediamarkt/Coolblue) besteld of bij een voor mij minder bekende (TVreus/plasmavisie.)

Ik ben bijvoorbeeld aan het kijken naar de LG C2, krijgt voor zover ik online gevonden krijg ontzettend goede reviews. Echter scheelt het €250 van de ene naar de andere verkoper, waar de bekendere duurder uitvallen.

Hebben mensen hier ervaring met de wat minder bekende webshops? Is er een groot voordeel om hem bij een MM of CB te bestellen i.p.v. de andere? Ik vind 250 namelijk best een behoorlijk verschil wat eventueel ook richting een nieuwe soundbar of zo zou kunnen gaan.

Alvast dank voor de moeite!
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fopjurist
  • Registratie: Mei 2021
  • Niet online

fopjurist

mr.drs. fopjurist

De goedkopere modellen zijn vaak "grijze import": een model uit een ander land dat door de winkel wordt geïmporteerd. Deze website benoemt duidelijk de nadelen:
https://www.plattetvdisco...service/officieel-dealer/

Zolang je er vertrouwen in hebt dat de winkelier niet failliet gaat heb je in principe geen problemen bij grijze import.

Beschermheer van het consumentenrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Met bovenstaande reacties is naar mijn mening al het zinnige al gezegd. Check vooral de shop reviews zou ik zeggen. Hier een topic voor starten voegt daarbij weinig toe en het gaat daarom bij deze dicht.

Dit topic is gesloten.