Op vrijdag 31 augustus 2001 20:13 schreef Laphroaig het volgende:
Ik vond idd dat er daar wat geschaaft mocht worden, maar ik dacht dat deze reactie weloverwogen en geen zonde van de leestijd was (Ik wil niet gelijk op mijn strepen gaan staan, maar naar mijn gevoel is dit een van mijn meest 'volwassen' reacties, en heb ik al eens voor minder +4 gehaald. Dat laatste hoeft nu trouwens ook weer niet

)
Ik bedoel, -1 gemodereerd kan ik niet geven, die moet dan toch door een van de hier vertoevende moddereters uitgedeeld zijn
edit:
[inzicht mode]Kriezus, zit ik hier echt om puntjes te bedelen?

[/inzicht]
[zwemel mode]Voelde me gesnoeid, wil ook zoo graag tweakeroid worden :D[/zwemel]
[nuchter mode]Help, ik ben verslaafd, waar is Tweakers Annonimous ;([/nuchter]
url verwijderd.
En toch is
die reactie zeker meer dan +1 waard.

Ik wilde hem al eerder modden, maar toen dacht ik 'dat doe ik straks wel'. Tja, puntjes bedelen, dat valt ook wel mee, daar is dit forum toch voor bedoeld; elke reactie die hier wordt aangestipt wordt zorgvuldig bekeken. Als je dat echt heel veel gaat doen, begint het pas 'op te vallen'. Ik denk eerlijk gezegd dat veel mensen over jouw reactie heen hebben gelezen.
Dan nog over dat -1 gemodereerd. Die kunnen wij niet, moderators niet, nieuwsposters niet, admins niet en zelfs Femme niet (nou ja, die misschien wel) uitdelen. Dat is het gevolg van een soort 'beschermingsscriptje'. Als enkele mensen op vrijwel dezelfde tijd modden kan dat problemen geven. (drie personen geven bijvoorbeeld tegelijkertijd +1 inzichtvol en dan staat een post misschien meteen op +4 terwijl dat helemaal niet de bedoeling was)
Daarom wordt er in die gevallen, slechts één beoordeling doorgerekend, die een soort mix is van alle gegeven beoordelingen. Als je -1 overgewaardeerd mixt met 0: gemodereerd, kan daar bijvoorbeeld -1: gemodereerd uitkomen.
Wat er precies uitkomt weet niemand; het is nog wachten op tr
inzichtvoll,
onderbodig en
dubbelessant.
Never stop seeking what seems unobtainable...