Toon posts:

Windows XP reclamedraad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze Windows XP reclame draad

Kan nog wel wat schaafwerk gebruiken, mijn punten zijn nagenoeg op, ik vond nog wel wat trollen, flaimpjes en te hoog gewaardeerde 'grapjes'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze verdachte DDOS vrijgesproken kan ook wel wat aandacht gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft de draad maar eens met een bezoekje vereerd :)

Erg ging meer naar beneden dan omhoog \/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

* GiLeX zal de de onder de aandacht gebrachte draden ook met een bezoekje vereren

had ze al gezien en ook al gezien dater wat werk nodig was :{

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=353914

Deze in de XP reclamedraad kan wel een admin break gebruiken :(

Wie o wie :P

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal eens een balletje opgooien...

edit:

Topic in LA geopend [topic=217333/1/100]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het aantal :( 's is gereduceerd tot één :(

:)

dan heeft deze fijne gebruiker teminste de Troll nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu zelf net gereageerd in topic, kon het niet meer aanzien. De toon van de titel van de nieuwspost vind ik zelf ook vrij uitnodigend tot een complete flame draad. als je het stukje leest blijkt daar niet uit wat in de kop staat, beetje hoog story/telegraaf gehalte.

50% van de reacties die gegeven zijn zijn onzin en horen niet eens op een forum thuis. De meesten staan al op 0 of -1, heb er ook een paar punten aan opgeofferd, maar het is echt vreselijk. Ik kan me voorstellen dat degene die de reacties gaat lezen halverwege ophoud omdat er toch niets zinnigs tussen staat. Het zou niet verkeerd zijn als een admin of supermodder dit soort reacties eruit zou kunnen halen, maar dat idee bestaat al langer. Bedn benieud wanneer er iets aan gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb aangegeven dat news van dit kaliber niet leuk meer is, je kunt moderators dit soort TROLLS als newsposting niet toelaten. Het gaat nergens over, staat vol fouten en suggestieve meningen. Of zijn we al aanbeland bij het ZDNet-the register niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Op vrijdag 31 augustus 2001 12:15 schreef TgF het volgende:
Het aantal :( 's is gereduceerd tot één :(

dan heeft deze fijne gebruiker teminste de Troll nog
Ik zag het net :P
Ha'k zelf ook kunnen doen :?

* GiLeX slaps himself arround with a oversized trout

:P

edit de reactie's komen me te snel dit had onder die van TgF gemoeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op vrijdag 31 augustus 2001 12:19 schreef Otis het volgende:
Ik heb aangegeven dat news van dit kaliber niet leuk meer is, je kunt moderators dit soort TROLLS als newsposting niet toelaten. Het gaat nergens over, staat vol fouten en suggestieve meningen. Of zijn we al aanbeland bij het ZDNet-the register niveau.
IDD weer zo een flut post die bol staat van de oppervlakkigheden en meningen van de nieuwsposter, maar ach het is altijd makkelijk om de flut sites na te blaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 31 augustus 2001 12:19 schreef Otis het volgende:
Mja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in. De titel is al niet 'objectief' en bijvoorbeeld die laatste zin,
Ook mensen die vinden dat Microsoft al teveel controle hebben op internet worden op deze manier gesterkt in hun visie.
is misschien wel waar, maar kan in principe toch een flink aantal trollerige reacties uitlokken.
Ik neem de nieuwsposter overigens niets kwalijk: hij is pas aangenomen en moet er natuurlijk ook even inkomen; een objectieve post typen is niet makkelijk. Maar wie heeft de plaatsing dan goedgekeurd? |:(
Trouwens, we hebben toch al eens eerder iets dergelijks gehad en toen is de post aangepast. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja, als we met zijn allen vinden dat er wat mankeert aan de toon van het artikel, dan zal dat een LA onderwerpje worden, of testcase en Otis moeten hun status gebruiken om het probleem aan te slingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op vrijdag 31 augustus 2001 13:11 schreef TgF het volgende:
Tja, als we met zijn allen vinden dat er wat mankeert aan de toon van het artikel, dan zal dat een LA onderwerpje worden, of testcase en Otis moeten hun status gebruiken om het probleem aan te slingeren.

-1 verkeerd forum. ;)

Nee, je hebt gelijk, maar ik begrijp uit Otis' reactie dat hij er al over begonnen is (waarschijnlijk in het CF) en dat lijkt me eigenlijk de betere plaats. Op LA gaat iedereen zich er weer mee bemoeien (kan best, kan niet, waar maak je je druk om, wat een onzin, e.d.) en het lijkt me sowieso niet wenselijk om de nieuwe nieuwsposters publiekelijk door te zagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Indeed, Korenwolf. Voor dat doorzagen heeft de crew een apart kamertje met rvs tafel, afvoerputje en het nodige gereedschap >:)

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog wel een prettig in de hand liggend scalpeltje in de mats >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Het zou misschien aardig zijn om nieuws posters ook te testen op kennis en niet alleen op blaat gehalte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/quote
Het zou misschien aardig zijn om nieuws posters ook te testen op kennis en niet alleen op blaat gehalte.
/quote

Beetje erg kort door de bocht dit. Wat posters wel moeten kunnen is het objectief beoordelen en plaatsen van nieuws. De voorkeuren Linux en AMD zijn hier toch al hoog, en voordat tweakers.net zich gaat staven en het niveau van Hardwareinfo, waar de AMD voorkeur mijn inziens altijd (te) sterk naar voren komt, zou het niet verkeerd zijn dat een beginnende nieuwsposter daarop gewezen wordt, meer niet. publiekelijk doorzagen heeft volgens mij ook geen zin, je moet iedereen een kans kunnen geven. Kan Otis uitsluitsel geven of dit inderdaad is aangezwengeld bij de daarvoor bedoelde personen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Heb 'em ff gemod, lijkt alweer een stuk beter.... :)

\me heeft weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 16:05 schreef Martin het volgende:
Beetje erg kort door de bocht dit. Wat posters wel moeten kunnen is het objectief beoordelen en plaatsen van nieuws. De voorkeuren Linux en AMD zijn hier toch al hoog, en voordat tweakers.net zich gaat staven en het niveau van Hardwareinfo, waar de AMD voorkeur mijn inziens altijd (te) sterk naar voren komt, zou het niet verkeerd zijn dat een beginnende nieuwsposter daarop gewezen wordt, meer niet. publiekelijk doorzagen heeft volgens mij ook geen zin, je moet iedereen een kans kunnen geven. Kan Otis uitsluitsel geven of dit inderdaad is aangezwengeld bij de daarvoor bedoelde personen??
Jazeker. Iedere nieuwe poster wordt verteld wat wel/niet kan. Wanneer je nieuw bent moet je je postings eerst laten reviewen door een al ervaren poster. Het valt wel mee, je moet ze er alleen even op wijzen, dat een eigen mening wel mag, maar dan ook verwoordt als eigen mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.tweakers.net/nieuws/18197
Wetenschappers van Bell Labs, onderdeel van Lucent, zijn erin geslaagd om bij een temperatuur van -120 graden celcius een supergeleider te maken.
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=354279
Moderatie beoordelingen

Gepost door Fokke Dijkstra Vrijdag 31 Augustus 2001 - 15:23 Score: 2 (Informatief)
Hier een link naar het artikel op de site van Lucent http://www.lucent.com/press/0801/010830.bla.html

Er staat dat de stof tot een temperatuur van 117 Kelvin supergeleidend is. Dat is 117 - 273 = -156 graden Celcius.
Inhoudelijke fouten, wordt daar ook op gelet/achteraf gecorriceerd?

-120 of -156 graden als supergeleidingstemperatuur is ongeveer zoiets als een p4 2000 GHz reviewen ipv 2GHz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond idd dat er daar wat geschaaft mocht worden, maar ik dacht dat deze reactie weloverwogen en geen zonde van de leestijd was (Ik wil niet gelijk op mijn strepen gaan staan, maar naar mijn gevoel is dit een van mijn meest 'volwassen' reacties, en heb ik al eens voor minder +4 gehaald. Dat laatste hoeft nu trouwens ook weer niet ;))

Ik bedoel, -1 gemodereerd kan ik niet geven, die moet dan toch door een van de hier vertoevende moddereters uitgedeeld zijn :?

edit:

[inzicht mode]Kriezus, zit ik hier echt om puntjes te bedelen? :r [/inzicht]
[zwemel mode]Voelde me gesnoeid, wil ook zoo graag tweakeroid worden :D[/zwemel]
[nuchter mode]Help, ik ben verslaafd, waar is Tweakers Annonimous ;([/nuchter]
url verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Mikado en andere oplettende lezers: Als je een fout/vergissing/tik-/spelfout in een nieuwsposting ziet, mail of ICQ dat dan s.v.p. ff naar de desbetreffende nieuwsposter. Als alternatief kun je Robin Evers of Wouter Tinus mailen via nieuws@tweakers.net . Dat wordt in de meeste gevallen erg op prijs gesteld :) . Is vaak efficiënter dan een reactie op de Frontpage of in een GoTForum.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op vrijdag 31 augustus 2001 20:13 schreef Laphroaig het volgende:
Ik vond idd dat er daar wat geschaaft mocht worden, maar ik dacht dat deze reactie weloverwogen en geen zonde van de leestijd was (Ik wil niet gelijk op mijn strepen gaan staan, maar naar mijn gevoel is dit een van mijn meest 'volwassen' reacties, en heb ik al eens voor minder +4 gehaald. Dat laatste hoeft nu trouwens ook weer niet ;))

Ik bedoel, -1 gemodereerd kan ik niet geven, die moet dan toch door een van de hier vertoevende moddereters uitgedeeld zijn :?

edit:

[inzicht mode]Kriezus, zit ik hier echt om puntjes te bedelen? :r [/inzicht]
[zwemel mode]Voelde me gesnoeid, wil ook zoo graag tweakeroid worden :D[/zwemel]
[nuchter mode]Help, ik ben verslaafd, waar is Tweakers Annonimous ;([/nuchter]
url verwijderd.
En toch is die reactie zeker meer dan +1 waard. >:)
Ik wilde hem al eerder modden, maar toen dacht ik 'dat doe ik straks wel'. Tja, puntjes bedelen, dat valt ook wel mee, daar is dit forum toch voor bedoeld; elke reactie die hier wordt aangestipt wordt zorgvuldig bekeken. Als je dat echt heel veel gaat doen, begint het pas 'op te vallen'. Ik denk eerlijk gezegd dat veel mensen over jouw reactie heen hebben gelezen.

Dan nog over dat -1 gemodereerd. Die kunnen wij niet, moderators niet, nieuwsposters niet, admins niet en zelfs Femme niet (nou ja, die misschien wel) uitdelen. Dat is het gevolg van een soort 'beschermingsscriptje'. Als enkele mensen op vrijwel dezelfde tijd modden kan dat problemen geven. (drie personen geven bijvoorbeeld tegelijkertijd +1 inzichtvol en dan staat een post misschien meteen op +4 terwijl dat helemaal niet de bedoeling was)
Daarom wordt er in die gevallen, slechts één beoordeling doorgerekend, die een soort mix is van alle gegeven beoordelingen. Als je -1 overgewaardeerd mixt met 0: gemodereerd, kan daar bijvoorbeeld -1: gemodereerd uitkomen.
Wat er precies uitkomt weet niemand; het is nog wachten op trinzichtvoll, onderbodig en dubbelessant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:43

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op vrijdag 31 augustus 2001 23:32 schreef Thor-korenwolf het volgende:
....Wat er precies uitkomt weet niemand; het is nog wachten op trinzichtvoll, onderbodig en dubbelessant. :)
mmm vroeg me dat eigenlijk ook al af,

wat een mooie wereld is dit toch, en dan zijn er nog steeds mensen die denken dat T-NET niet door God geschapen is.

Thor- dat was een heltastiekigedere post :)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op vrijdag 31 augustus 2001 16:05 schreef Martin het volgende:
Wat posters wel moeten kunnen is het objectief beoordelen en plaatsen van nieuws. De voorkeuren Linux en AMD zijn hier toch al hoog, en voordat tweakers.net zich gaat staven en het niveau van Hardwareinfo, waar de AMD voorkeur mijn inziens altijd (te) sterk naar voren komt, zou het niet verkeerd zijn dat een beginnende nieuwsposter daarop gewezen wordt, meer niet. publiekelijk doorzagen heeft volgens mij ook geen zin, je moet iedereen een kans kunnen geven.
Het is inderdaad zo dat mensen in het begin niet doorhebben wat voor effect ze hebben, door hoeveel mensen hun woorden gelezen worden en hoe erg bepaalde mensen (de gemiddelde Piet Flamers zeg maar ;)) beïnvloed worden door de manier waarop je een item brengt.

Het eerste wat afgeleerd moet worden is het woord 'ik' en daarna moet je zo snel mogelijk nog een stap verder gaan door ieder onderwerp echt van een afstand te bekijken, wat overigens niet altijd even makkelijk gaat. Een veelgebruikte 'truc' is de mening van het originele artikel extra benadrukken of juist proberen in een ander daglicht te zetten. Dit is vooral nuttig bij bronnen als AMDZone en The Register, die berucht zijn om sensatie en bevooroordeelde stukjes.

Dit proberen we ze aan te praten en dat gaat meestal ook prima. Wat echter veel moeilijker is, is het zo objectief mogelijk kiezen van onderwerpen. AMD is bijvoorbeeld in internetland op dit moment een stuk 'geliefder' dan Intel en dat levert soms hele scheve verhoudingen qua nieuws op, wat weerspiegelt wordt door onze frontpage. Op zich is dat ook niet zo heel erg, zolang er maar niets van de andere kant gemist wordt.

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1