Goedemiddag,
Ik ben op zoek een upgrade voor mijn CPU. Ik heb mijn systeem al een geruime tijd en heb tot nu toe alleen mijn videokaart geupgrade naar een 5700 XT. Nu merk ik in games, met name WOW op 1440px, dat de framedrops mij wat tegen gaan staan en ben ik op zoek naar een betere performance van mijn systeem.
Ik ben benieuwd of mijn pc met een upgrade van mijn CPU nog een ronde mee kan, of dat de onderlinge verschillen van mijn hardware dan dusdanig groot worden dat ik wellicht nog meer upgrades moet doen?
Wat is je budget?
400 voor een cpu.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb begrepen dat de 5800X3D een enorme upgrade is voor games, zoals WOW. Ik vraag mij af of deze CPU in mijn systeem past. Ik heb wel vernomen dat het moederbord middels een BIOS upgrade compatible is, maar aangezien het een vrij basic moederbord is ben ik benieuwd of dit eventueel een belemmerende factor kan zijn?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben op zoek een upgrade voor mijn CPU. Ik heb mijn systeem al een geruime tijd en heb tot nu toe alleen mijn videokaart geupgrade naar een 5700 XT. Nu merk ik in games, met name WOW op 1440px, dat de framedrops mij wat tegen gaan staan en ben ik op zoek naar een betere performance van mijn systeem.
Ik ben benieuwd of mijn pc met een upgrade van mijn CPU nog een ronde mee kan, of dat de onderlinge verschillen van mijn hardware dan dusdanig groot worden dat ik wellicht nog meer upgrades moet doen?
Wat is je budget?
400 voor een cpu.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb begrepen dat de 5800X3D een enorme upgrade is voor games, zoals WOW. Ik vraag mij af of deze CPU in mijn systeem past. Ik heb wel vernomen dat het moederbord middels een BIOS upgrade compatible is, maar aangezien het een vrij basic moederbord is ben ik benieuwd of dit eventueel een belemmerende factor kan zijn?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 1700 Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne harde schijven | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 36,52 | € 36,52 |
1 | Behuizingen | NZXT S340 Elite Zwart/Rood | € 0,- | € 0,- |
1 | Monitoren | Samsung LC27HG70 Grijs, Zwart | € 543,44 | € 543,44 |
1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 50,90 | € 50,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM550x | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Samsung 960 EVO 250GB | € 94,90 | € 94,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 725,76 |