Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga er vooral op gamen, nieuwe titels zoals Ashes of Creation of andere MMO's, tevens nieuwe titels die veel eisend zijn
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 2000 euro met oprek indien betere prestaties naar 2500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Twee monitors (1x 1440p 144hz en 1x 1080p 60hz voor er naast)
Muis toetsenbord audio set etc heb ik allemaal het is alleen de kast zelf
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Is een 850w voeiding goed of kan het ook met minder?
is DDR4 nog van deze tijd of kan ik beter voor DDR5 RAM gaan?
ik heb nu een AIO omdat ik dat mooi/cool vind, maar is het nodig?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind corsair altijd wel goed met voedingen, verder wil ik een Samsung M2
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau moet beperkt zijn omdat de kast naast me op het bureau staat, verder wil ik goede koeling
Ga je overklokken?
Ja, waarschijnlijk wel, uiteraard de RAM naar de beloofde snelheid zetten (als je dit overclocken mag noemen
GPU opschroeven met MSI afterburner (zo lang dit blijft bestaan https://www.techpowerup.c...development-in-limbo?cp=5)
en de CPU een beetje tweaken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb uit andere aanvragen het een en ander gepikt
zijn er verbeterpunten wat betref onderdeel keuze?
is er een beter moederbord te krijgen voor ongeveer hetzelfde geld?
is de waterkoeling nodig voor de processor (die schijnen wel heet te kunnen worden?)
Hoe ik de opslag bedacht heb (en nu ook draai op huidig systeem) is alsvolgt: besturingsysteem op de M2, games die ik speel op de SSD, downloads/foto's/video's op de HDD is dit nog van deze tijd?
is 32gig ram genoeg en is het een goede set? of zoals ik eerder al zei kan ik beter voor DDR5 gaan?
Ik ga er vooral op gamen, nieuwe titels zoals Ashes of Creation of andere MMO's, tevens nieuwe titels die veel eisend zijn
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 2000 euro met oprek indien betere prestaties naar 2500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Twee monitors (1x 1440p 144hz en 1x 1080p 60hz voor er naast)
Muis toetsenbord audio set etc heb ik allemaal het is alleen de kast zelf
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Is een 850w voeiding goed of kan het ook met minder?
is DDR4 nog van deze tijd of kan ik beter voor DDR5 RAM gaan?
ik heb nu een AIO omdat ik dat mooi/cool vind, maar is het nodig?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind corsair altijd wel goed met voedingen, verder wil ik een Samsung M2
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau moet beperkt zijn omdat de kast naast me op het bureau staat, verder wil ik goede koeling
Ga je overklokken?
Ja, waarschijnlijk wel, uiteraard de RAM naar de beloofde snelheid zetten (als je dit overclocken mag noemen
GPU opschroeven met MSI afterburner (zo lang dit blijft bestaan https://www.techpowerup.c...development-in-limbo?cp=5)
en de CPU een beetje tweaken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb uit andere aanvragen het een en ander gepikt
zijn er verbeterpunten wat betref onderdeel keuze?
is er een beter moederbord te krijgen voor ongeveer hetzelfde geld?
is de waterkoeling nodig voor de processor (die schijnen wel heet te kunnen worden?)
Hoe ik de opslag bedacht heb (en nu ook draai op huidig systeem) is alsvolgt: besturingsysteem op de M2, games die ik speel op de SSD, downloads/foto's/video's op de HDD is dit nog van deze tijd?
is 32gig ram genoeg en is het een goede set? of zoals ik eerder al zei kan ik beter voor DDR5 gaan?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 259,- | € 259,- |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS | € 246,85 | € 246,85 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti Gaming OC 12G | € 969,- | € 969,- |
1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (SMR, 256MB cache, 5400rpm), 4TB | € 89,43 | € 89,43 |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 103,90 | € 103,90 |
1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer II 360 | € 102,85 | € 102,85 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 | € 162,30 | € 162,30 |
1 | Voedingen | Corsair RM850 (2021) Zwart | € 123,19 | € 123,19 |
1 | Solid state drives | Patriot Memory P210 2TB | € 104,89 | € 104,89 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 79,90 | € 79,90 |
Totaal | € 2.241,31 |
[ Voor 42% gewijzigd door Khaelos op 24-01-2023 22:32 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE