Toon posts:

videokaart advies

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• J.R repairs
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 08-03 14:56
Ik zoek een videokaart
ik zoek een videokaart met het liefst 4gb of meer die war thunder kan hendelen, ik heb een aansluiting voor 1x 6pin voor videokaart op mijn psu

ik heb een budget van rond de €60 of een ruil tegen een iphone 7 of 8

ik heb geen bepaalde merkvoorkeuren

ik ga het voornamelijk gebruiken voor war thunder
specs van mijn huidige systeem zijn: i5 4570- gt530 2gb- 8gb ddr3 ram 2x4- 128gb ssd- 500watt psu

alvast bedankt voor advies

J.R

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:00
Zal niet meevallen binnen dat budget. Kijk eens naar een GTX 960 4GB.

Welk merk en type voeding is het?

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:40

Thomg

Aww yiss

Voordeel is dan wel dat de 530 een aardappel is, dus vrijwel alles is een upgrade.
Maar of een schappelijke upgrade ook decent value is... Tsja, dat is wat anders.

Als je echt snel klaar wilt zijn misschien iets als dit.
v&a aangeboden: Asus AMD Radeon HD7850 met 2 GB GDDR5

Maar slechts 1 6-pin met een 500W voeding is wel zorgelijk, dus wel even doorgeven welke het is zoals uszka vraagt.

• gizmokat
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:47
foutje niet goed gelezen.

[Voor 91% gewijzigd door gizmokat op 06-02-2023 12:48]

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-03 16:39

nelizmastr

Goed wies kapot

4GB gaat hem niet worden, vrijwel alle kaarten met zoveel VRAM zijn of te duur of ze gaan niet werken met een Chinese plofvoeding (afgaand op 500W vermogen maar slechts 1 PCIe 75w 6-pin kabel).

GTX750Ti 2GB zou een goede optie zijn, een GTX1050 of 1050Ti als je er een kunt vinden voor €60.
GTX960 als je er een kan vinden met een enkele 6-pin.

I reject your reality and substitute my own

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:45
Iets meer uitgeven, dan kun je een 2e hands 1050 (ti), 1060 of 1650 krijgen voor tussen de 90€ en 100€
categorie: Videokaarten zijn eigenlijk de enige opties waarbij zowel aan max 1x 6pin en minimaal 4GB VRAM word voldaan. Waarbij de 1060 6GB het beste zou zijn.

[Voor 37% gewijzigd door NESFreak op 06-02-2023 14:35]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee