Eufy deurbel ivm Google Nest Hub

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KJTDominicus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-03-2024
Mijn vraag
Ik heb een Eufy deurbel met Chime, deze wil ik koppelen aan mijn Google Nest Hub.
als ik aangeef het beeld te willen streamen doet hij dit gewoon.
alleen als mijn deurbel gaat, zou hij ook moeten aangeven "er staat iemand aan de deur"
Hiervoor had ik een video deurbel (goedkope uit China) en deze deed dit ook gewoon.

iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Google Home

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
hij is gekoppeld in Google Home app.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 28-03 12:27
Een andere vraag dan in dit topic:

Misschien is de vraag al eens voorbij gekomen maar er zijn 75 pagina's :)

Ik ben van plan een Google Nest Hun 2 gen aan te schaffen. Ik zat al te kijken naar een slimme deurbel en zag de GOOGLE NEST Hello Video Deurbel die je aansluit in de meterkast. Nu lees is dat je een Nest Aware abbo nodig hebt als je de beelden wil opslaan voor 30 of 60 dagen. En wil je van de extra features van de deurbel gebruik maken. Dan heb je ook een abbo nodig.
  • Klopt dit?
  • Zijn er andere mogelijkheden om beelden op te slaan op een Synology NAS?
  • Zijn er andere merken deurbellen die ook werken op een Google Nest Hub 2 gen?
Alvast bedankt voor reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janneman64
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-04 18:35
op de oorspronkelijke vraag van @KJTDominicus : volgens mij kan dat niet. Wat ik er over gevonden heb is dat Eufy toezegt dit in de toekomst aan de functionaliteit toe te voegen.

ik hoop dat dit via een omweg (Atom Homey ) wel te realiseren is. Het gaat er dan om of de commando's van beide kanten in de software zitten.

Aan @Paterman : de Eufy camera's kunnen dat - d.w.z. sommige kan je met het "RTSP" protocol aan een NAS koppelen - bijvoorbeeld synology.
( zie HIER )

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Luiwammes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09-2024
Misschien dat niemand dit nog leest. Zo ou is dit topic, maar Eufy heeft de mogelijkheid om je deurbel automatisch te zien op je Google Homehub zodra er gebeld wordt naar mijn weten nooit toegevoegd.

Mocht iemand nog interesse hebben, ik heb een manier (eigenlijk 2 zelfs) gevonden om de Homehub te laten rinkelen zodra de Eufy deurbel beweging ziet en/of er iemand op de bel drukt en daarbij ook nog automatisch de deurbel te laten life-streamen naar de Homehub.

Te lui om het hier nodeloos uit te typen, maar mocht er wel interesse zijn, laat het me weten via een berichtje hier. Dan doe ik dat alsnog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roy_hilgevoord
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 10-03 06:53
@Luiwammes kwam toevallig ook dit topic tegen omdat ik benieuwd was of het inmiddels mogelijk was. Ik ben wel heel benieuwd hoe jij dat gedaan hebt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lexu
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 27-08-2024
Luiwammes schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 19:43:...

Mocht iemand nog interesse hebben, ik heb een manier (eigenlijk 2 zelfs) gevonden om de Homehub te laten rinkelen zodra de Eufy deurbel beweging ziet en/of er iemand op de bel drukt en daarbij ook nog automatisch de deurbel te laten life-streamen naar de Homehub.

Te lui om het hier nodeloos uit te typen, maar mocht er wel interesse zijn, laat het me weten via een berichtje hier. Dan doe ik dat alsnog.
Ik kwam het ook tegen en zou het ook graag willen weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 06-04 07:57
Al zoekend kwam ik dit tegen. Ik ben ook heel benieuwd hoe dit voor elkaar te krijgen want de belofte van Eufi blijkt heel erg loos te zijn. ☹️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ondertussen doet @Luiwammes zijn naam eer aan. :P
Ik heb ook wel interesse hierin, dus als je aan het wachten bent op meer dan drie reacties: go for it! :)

Nomen nescio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• night2shade
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 06-05 15:46
@Luiwammes Mocht je nog meer reacties nodig hebben om je verhaal uit te werken, ik ben erg benieuwd hoe je dat hebt gedaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drooneyef1908
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-02 18:15
@luiwammes, zou dit ook wel graag willen weten. Heb zelf ook wel een workaround maar dan is er geen melding dat er iemand aan de deur staat maar wel automatisch beeld. Heb de input gebruikt van een deurcontact en wanneer er wordt gedrukt dan weet Google home dat en als scène dan show camera ingesteld. Het deurcontact zit dan via een relais op de mechanische deurbel.

[ Voor 77% gewijzigd door Drooneyef1908 op 08-07-2024 22:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robertvanhoof
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-08-2024
@Luiwammes , ook hier interesse in je oplossing om de hub te laten streamen als er aangebeld wordt. Hopen dat deze post voor jou voldoende is om het bericht te plaatsen. Dank alvast, ook namens de 6 eerdere geïnteresseerden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slpkgl
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 16-03 18:02
Luiwammes schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 19:43:
Misschien dat niemand dit nog leest. Zo ou is dit topic, maar Eufy heeft de mogelijkheid om je deurbel automatisch te zien op je Google Homehub zodra er gebeld wordt naar mijn weten nooit toegevoegd.

Ook ik ben geïnteresseerd! Zou je het ook met mij willen delen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kmhemmers
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 05-09-2024
@Luiwammes Hier ook interesse om te weten hoe je dat hebt gedaan! Zou super fijn zijn als je dat kan delen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin65
  • Laatst online: 14-03 20:25
En ook ik zou heel graag weten hoe je dit hebt gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baasbas007
  • Laatst online: 17-03 22:02
@Luiwammes ook hier graag meer info omtrent het volledig koppelen van Eufy aan Home nest 2

[ Voor 3% gewijzigd door baasbas007 op 25-09-2024 07:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen vd H
  • Laatst online: 26-09-2024
ook ik zou heel graag weten hoe je dit hebt gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bettieboop
  • Laatst online: 26-09-2024
Ja ik wil het ook graag weten want ik krijg mijn videodeurbel niet gekoppeld met Google home.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weerderhof
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik zou dit ook graag weten, alvast bedankt hiervoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jornef
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 09-10-2024
@Luiwammes hier ook interesse! Alvast bedankt!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcel1973
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 16-10-2024
@Luiwammes, hier ook interesse, bvd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geery
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-04 16:37
@Luiwammes , ook hier interesse in je oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning Bolo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:09
En toen gebeurde er niets meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robvanwalbeek
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-01 10:06
Misschien via IFTT?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erikvdv
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 07-05 21:59
Hoi, ik ben ook zeer geïnteresseerd om te weten hoe je eufy deurbel koppelt aan je Google nest hub. Thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erikvdv
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 07-05 21:59
Luiwammes schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 19:43:

Hoi,

Ik zou je zeer dankbaar zijn mocht je me ook informeren hoe het in zijn werk gaat. Alvast bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koning Bolo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:09
Luiwammes doet zijn naam eer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArrowworrA
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 30-04 21:53
@Luiwammes
Net als vele ben ik ook geïnteresseerd, hoop dat je nog een x de energie kan vinden om het uit te leggen. 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-05 14:28
Hallo! Graag delen!
Pagina: 1