Hi allemaal! Ik raak door de bomen het bos kwijt in de wereld van de switches. Ik heb een monitor (zie verderop) met USB C (+powerdelivery) aangesloten op mijn laptop. In de monitor heb ik een muis, toetsenbord, speakers en via de PD laadt deze ook op.
Nu wil ik een tweede computer aanschaffen, welke ik ook met USB C wil verbinden qua beeldscherm. Nu loop ik tegen het probleem aan: ik heb maar 1 USB-C input op de monitor. Hiervoor heb ik een switch nodig, ik heb alleen werkelijk geen idee wat.
Ik zoek een?
Switch waarmee ik makkelijk kan switchen tussen twee usb-c-aparaten waarbij de powerdelivery en accessoires in mijn beeldscherm behouden blijven
Wat is je budget?
Zolang dit geen honderden euro's zijn, is dit niet van toepassing
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik dacht zelf aan een KVM-switch, bijvoorbeeld de i-tech KVM-switch, maar sta zeker open voor een technisch betere oplossing. Belangrijkste is de USB-C met PD-functie.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Nu wil ik een tweede computer aanschaffen, welke ik ook met USB C wil verbinden qua beeldscherm. Nu loop ik tegen het probleem aan: ik heb maar 1 USB-C input op de monitor. Hiervoor heb ik een switch nodig, ik heb alleen werkelijk geen idee wat.
Ik zoek een?
Switch waarmee ik makkelijk kan switchen tussen twee usb-c-aparaten waarbij de powerdelivery en accessoires in mijn beeldscherm behouden blijven
Wat is je budget?
Zolang dit geen honderden euro's zijn, is dit niet van toepassing
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik dacht zelf aan een KVM-switch, bijvoorbeeld de i-tech KVM-switch, maar sta zeker open voor een technisch betere oplossing. Belangrijkste is de USB-C met PD-functie.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
- Laptop van werk met USB-c/Thunderbolt 3
- Thunderbolt 3 kabel
- LG 35WN73A
- bedraadde muis, toetsenbord en webcam
- Tweede computer (nog geen def keuze) met USB-C output beeldscherm