Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:41
Ik ben op mijn werk een geluiddichte ruimte aan het maken waar we webinars gaan opnemen. Er is ook licht nodig bij het opnemen maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Studiolampen, ik vind eigenlijk alleen maar grote lampen op statieven die qua formaat niet in mijn ruimte passen. Vloggerlampen, allemaal van die ronde ringen die je om je filmende telefoon heenklemt, ik lees daarvan dat je dan de lampen terugziet in je ogen op de film.
We werken gewoon met een computerscherm en een camera die daarachter staat.

Ik zoek dus eigenlijk lampen, die aan de muur achter de camera en dus voor de presentator gemonteerd kunnen worden en dan het lieft iets zoals een studiolamp zodat er geen reflectie van lamp in ogen tevoorschijn komt.

Wie kan me in de goede richting wijzen of de vooroordelen die ik al lezend op internet heb opgebouwd wegnemen?

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-05 23:12

ralpje

Deugpopje

Ik ben in m'n thuisstudiootje die ik onder andere gebruik bij online presentaties, trainingen geven, etc. erg te spreken over de keylights van Elgato. Eventueel met de wall mount netjes aan de muur te monteren.
Neem er twee, zodat je onderwerp goed egaal uitgelicht kan worden schaduwen, en je bent good to go.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer