Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Geprobeerd?
- Bios updaten
- Laatste drivers van Promise gebruiken
- Bios updaten
- Laatste drivers van Promise gebruiken
natuurlijk, dat was zo ongeveer het eerste dat ik heb geprobeerd. Ik heb zelfs ook de oudere drivers geprobeerd maar niets mocht baten
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
op mijn a7v133 zit een speciaal lite raid controller en werkt dan ook niet samen met de std drivers.
download ze gewoon van de asus site
of ftp://asuscom.de
download ze gewoon van de asus site
of ftp://asuscom.de
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Weet je zeker dat je de drivers van de onboard controller hebt? Die zijn nl alleen op de Asus site te downen. De FastTrak 100 van de Promise site zijn net wat anders, omdat die op je mobo een soort 'Lite'-versie van de kaart is... hij kan nl ook alleen RAID 0 (striping) en niet RAID 1 (mirror).
edit:
Damn... net te laat
Damn... net te laat
het aparte is dat ik dus wel mirroring kan gebruiken. en volgens de handleiding zou zelfs raid 0+1 mogelijk zijn. mischien komt dit doordat het bord geleverd werd met de laatste beschikbare bios aangezien al vaker gesuggereerd is dat de beperkingen van de promise chip softwarematig op te lossen zouden zijn. Maar ik ga er nog ff mee aan de slag.
bedankt alvast
bedankt alvast
iemand nog iedeen?
Pagina: 1