I was born intelligent - education ruined me
geheel (de hele kit naad) uitsnijden en opnieuw kitten.
Is dit wel mogelijk? Los van of ik het kanErnemmer schreef op zondag 5 februari 2023 @ 13:02:
Klein stukje kitvoeg verwijderen en nieuw stukje kitvoeg leggen..
schuine Brede kitnaad(10-12mm) aanleggen met siliconenkit.
Geen hole/diepe naad. best is een Otto Fugenfux tooltje. kun je gelijk Otto kit halen
https://www.amazon.de/-/e...262-2754893-9780430?psc=1
Geen hole/diepe naad. best is een Otto Fugenfux tooltje. kun je gelijk Otto kit halen

https://www.amazon.de/-/e...262-2754893-9780430?psc=1
[Voor 83% gewijzigd door Hackus op 05-02-2023 14:09]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Bij een zgn onstabiel badNavi schreef op zondag 5 februari 2023 @ 12:53:
En het bad vol zetten met water voordat je kit.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ja hoor, kit plakt ook op oude kit.mistaoutlaw schreef op zondag 5 februari 2023 @ 13:56:
[...]
Is dit wel mogelijk? Los van of ik het kan
Als je het nog makkelijker wilt doen kan je ook met een kleine injectienaald (zo'n hobbyding) wat kit in die 2 naadjes spuiten. Dan ben je zo klaar en zie je er ook bijna niks meer van.
De kans ik ook erg groot dat je huidige situatie nog wel waterdicht is, en echt alleen het randje losgelaten heeft.
Das slim!Ernemmer schreef op zondag 5 februari 2023 @ 14:41:
[...]
Ja hoor, kit plakt ook op oude kit.
Als je het nog makkelijker wilt doen kan je ook met een kleine injectienaald (zo'n hobbyding) wat kit in die 2 naadjes spuiten. Dan ben je zo klaar en zie je er ook bijna niks meer van.
De kans ik ook erg groot dat je huidige situatie nog wel waterdicht is, en echt alleen het randje losgelaten heeft.
Ik heb zelf overigens ook laatst een klein stukje van een kitrand verwijderd ivm schimmel. Werkt prima en je ziet er niks meer van.
Ik snap dat het allerbeste is om alles te verwijderen en opnieuw te doen, maar ik doe graag 20% van de moeite voor 80% van het effect.

Vervang gewoon de hele kitrand, als er al delen loslaten zal de rest niet veel beter zijn.mistaoutlaw schreef op zondag 5 februari 2023 @ 13:56:
[...]
Is dit wel mogelijk? Los van of ik het kan
Ik ga dit doen.Ernemmer schreef op zondag 5 februari 2023 @ 14:41:
[...]
Ja hoor, kit plakt ook op oude kit.
Helemaal vervangen kan altijd nog.
Deze twee spleetjes zitten er al een jaar ofzo. Worden niet groter. Rest van de kitrand is perfect.
Thanks!
Pagina: 1