Toon posts:

Kitnaad verticale tegel op badrand: klein beetje losgelaten

Pagina: 1
Acties:

• mistaoutlaw
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-03 19:55
Hi

Kan ik deze twee kleine spleetjes op de een of andere manier afdichten?
Bijv verwarmen ofzo?
Graag jullie advies.

I was born intelligent - education ruined me

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:25
geheel (de hele kit naad) uitsnijden en opnieuw kitten.

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:07
En het bad vol zetten met water voordat je kit.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Klein stukje kitvoeg verwijderen en nieuw stukje kitvoeg leggen..

• mistaoutlaw
Ernemmer schreef op zondag 5 februari 2023 @ 13:02:
Klein stukje kitvoeg verwijderen en nieuw stukje kitvoeg leggen..
Is dit wel mogelijk? Los van of ik het kan

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

schuine Brede kitnaad(10-12mm) aanleggen met siliconenkit.

Geen hole/diepe naad. best is een Otto Fugenfux tooltje. kun je gelijk Otto kit halen :D
https://www.amazon.de/-/e...262-2754893-9780430?psc=1

[Voor 83% gewijzigd door Hackus op 05-02-2023 14:09]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Navi schreef op zondag 5 februari 2023 @ 12:53:
En het bad vol zetten met water voordat je kit.
Bij een zgn onstabiel bad

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
mistaoutlaw schreef op zondag 5 februari 2023 @ 13:56:
[...]

Ja hoor, kit plakt ook op oude kit.

Als je het nog makkelijker wilt doen kan je ook met een kleine injectienaald (zo'n hobbyding) wat kit in die 2 naadjes spuiten. Dan ben je zo klaar en zie je er ook bijna niks meer van.

De kans ik ook erg groot dat je huidige situatie nog wel waterdicht is, en echt alleen het randje losgelaten heeft.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:07
Ernemmer schreef op zondag 5 februari 2023 @ 14:41:
[...]

Als je het nog makkelijker wilt doen kan je ook met een kleine injectienaald (zo'n hobbyding) wat kit in die 2 naadjes spuiten. Dan ben je zo klaar en zie je er ook bijna niks meer van.

De kans ik ook erg groot dat je huidige situatie nog wel waterdicht is, en echt alleen het randje losgelaten heeft.
Das slim!

Ik heb zelf overigens ook laatst een klein stukje van een kitrand verwijderd ivm schimmel. Werkt prima en je ziet er niks meer van.

Ik snap dat het allerbeste is om alles te verwijderen en opnieuw te doen, maar ik doe graag 20% van de moeite voor 80% van het effect. :)

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:09
mistaoutlaw schreef op zondag 5 februari 2023 @ 13:56:
[...]

Vervang gewoon de hele kitrand, als er al delen loslaten zal de rest niet veel beter zijn.

• mistaoutlaw
Ernemmer schreef op zondag 5 februari 2023 @ 14:41:
[...]

Ik ga dit doen.
Helemaal vervangen kan altijd nog.
Deze twee spleetjes zitten er al een jaar ofzo. Worden niet groter. Rest van de kitrand is perfect.
Thanks!

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee