We gebruiker momenteel een Windows pc om onze werknemers te laten inloggen op projecten zodoende dat we de uren per project kunnen volgen, maar dit systeem word uitgefaseerd en vervangen door rfid login systeem.
Nu op die pc staat ook de verschillende bellen voor het globaal starten/stoppen van het werk, denk hierbij aan 7h/7h30/8h/12h/12h30/15h30/16h/16h30 dit gebeurd nu via een Windows programma Free Alarm Clock
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Momenteel Windows 7 pc die uit word gefaseerd voor rfid login systeem dat via web site werkt
- Onboard geluidskaart en externe luidsprekers
Mogelijke opties
- Een andere pc gebruiken dat word gebruikt om labels te printen, staat ettelijke meters verder en dan moet er veel bedrading verlegt worden.
- iets anders?
Met wat hebben jullie ervaring?
*Als je meer info nodig hebt, mag je dat altijd vragen
Nu op die pc staat ook de verschillende bellen voor het globaal starten/stoppen van het werk, denk hierbij aan 7h/7h30/8h/12h/12h30/15h30/16h/16h30 dit gebeurd nu via een Windows programma Free Alarm Clock
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Momenteel Windows 7 pc die uit word gefaseerd voor rfid login systeem dat via web site werkt
- Onboard geluidskaart en externe luidsprekers
Mogelijke opties
- Een andere pc gebruiken dat word gebruikt om labels te printen, staat ettelijke meters verder en dan moet er veel bedrading verlegt worden.
- iets anders?
Met wat hebben jullie ervaring?
*Als je meer info nodig hebt, mag je dat altijd vragen
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag