ik heb er ook zo een, alleen helemaal in het zwart.
inclusief... PONG !!!!
inclusief... PONG !!!!
¯\_(ツ)_/¯
jaaaaahoooo pong ping pong ping, allang niet meer gedaan dat spel.
edit : leren typen
edit : leren typen
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
ik heb hem zelfs ook nog staan helemaal in doos nieuw 
kopen ? 900 piekjes
kopen ? 900 piekjes
hmm nee volgens mij is die gele knop rechts op dat apparaat een selectieknop, waarmee je kan kiezen tussen 4 verschillende sportgames....
heb ik dit goed?
heb ik dit goed?
ja maar stelt echt nix voor 2 balken die een bal wegketchen ..
Klopt helemaal, behalve dat die knop in het echie oranje is. Sh*t, had ik toch een duurdere camera moeten kopenOp vrijdag 31 augustus 2001 13:36 schreef RonaldMcDonald het volgende:
hmm nee volgens mij is die gele knop rechts op dat apparaat een selectieknop, waarmee je kan kiezen tussen 4 verschillende sportgames....
heb ik dit goed?
Daar heb je tegenwoordig wel eem Geforce 3 voor nodigOp vrijdag 31 augustus 2001 13:40 schreef _MaLa_ het volgende:
ja maar stelt echt nix voor 2 balken die een bal wegketchen ..
Alle proemn in n drek
Kan je is wat foto's maken van het beeld van het spel? Of als je een TV-kaart heb, ff capturen...
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Is een beetje lastig, beide opties. Als je een indruk wilt hebben van hoe het er uit ziet moet je hier een kijkje nemen: http://www.pong-story.com/pcpong.htm en download een Pong-emulator voor de pc. Hoe ouder het versienummer hoe simpeler het spel, dus authentiekerOp vrijdag 31 augustus 2001 13:45 schreef laupro het volgende:
Kan je is wat foto's maken van het beeld van het spel? Of als je een TV-kaart heb, ff capturen...
Thank you! (Het was voor mijn tijd namelijkOp vrijdag 31 augustus 2001 13:53 schreef Jazzy het volgende:
[..]
Is een beetje lastig, beide opties. Als je een indruk wilt hebben van hoe het er uit ziet moet je hier een kijkje nemen: http://www.pong-story.com/pcpong.htm en download een Pong-emulator voor de pc. Hoe ouder het versienummer hoe simpeler het spel, dus authentieker.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Plaatjes, scans, info, hoe kom je er aan, etc.? Tnx!Op vrijdag 31 augustus 2001 13:28 schreef _MaLa_ het volgende:
ik heb hem zelfs ook nog staan helemaal in doos nieuw
Ik bied een krat Heineken, een Philips 8245 en een appeltaart.kopen ? 900 piekjes
Pagina: 1