Toon posts:

Redhat Roswell 7.2 brak ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb gister een poging gewaagd en de nieuwe RH 7.2 beta Roswell op een aparte partitie geknald. Helaas nogal wat probs die ik daarvoor met Mandrake niet had. Mijn Radeon wordt wel herkend, alleen kan de X server er niet mee overweg. Bij het handmatig vanuit de console configureren zegt ie al dat het nie goed gaat :( Dat klopt wel, want het testbeeld komt niet verder dan wat ruis. Bovendien herkent ie mn USB muis (MS intellimouse) niet meer, dezelfde die ik gebruikte bij de installatie ! :? Hebben meer mensen deze problemen? Mn huisgenoot heeft deze distro ook geinstalleerd en daar werkt ie perfect :( Hij heb een Geforce en een gewone ps2 muis.

Verwijderd

het is een beta he...moet je bij RedHat zijn...report daar de problemen en je hebt kans dat ze in de final opgelost zijn :)

Verwijderd

Als ik jou was zou ik effe zwaar de bugzilla van Redhat gaan gebruiken
Normaal gezien lossen ze dan zeker deze bugs op voor de final release en heeft iedereen voordeel van je 'werk'
Je moet er dan wel mee rekening houden dat ze dan wel terug contact met jou opnemen voor meer info of dat je vanalles moet uitproberen

Verwijderd

Topicstarter
Heb net ff snel naar dat bugzilla gekeken, maar het ziet er uit alsof simpel een bugje rapporteren vrij ingewikkeld is. Zit nu op mn werk, zal het vanavond nog eens bekijken. Maar vroeg me af het probleem vaker voorgekomen was ;) Vorige beta (7.1) was ook niet helemaal ok, die wilde mn schijf niet herkennen die aan een hpt raid controller hangt, dus ben wel gewend aan niet 100% werkende beta's ;)

• edm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

edm

Heb je de 1e of de 2e beta van roswell, in
de 2e zijn al redelijk wat problemen opgelost.
Hij is ook sneller...

Verwijderd

Topicstarter
beta 1 of 2? Waar zie ik dat aan. Staat dat vermeld in de bestandsnaam? Of weet je een datum?
thnx
Pagina: 1