Ik ben de "trotse"
bezitter van een "AOpen DVD Pro 1040". Tot 2 dagen geleden werkte het ding naar behoren, nooit problemen mee gehad. Maar nadat ik een muziek cd had geluisterd en deze uit mijn brave slot-in speler had verwijderd kreeg ik het volgende probleem. Ik stop een data cd erin en hij spuugt em meteen weer uit!
Beetje vaag. Ik verwachte dat een rebootje het wel zou verhelpen maar helaas. Pc uitgezet, nog een keer geprobeerd. Helaas. IDE kabel losgemaakt en de speler aan een voeding gehangen en hetzelfde probleem deed zich weer voordoen. Ik heb het ding zo'n 2 jaar geleden gekocht bij een bedrijf dat nu failliet is. Zou ik nog bij AOpen aan kunnen kloppen? Of is dit op een of andere manier op te lossen? Alvast bedankt. (Ja hoor, het aankoop bewijs van mijn eerste 286 heb ik nog, maar juist het aankoop bewijs van de DVD speler is foetsie...)
Euhm, ik heb net op http://www.aopen.nl
Een formulier ingevult. Mischien hebben jullie wat aan de aanvullende info?
Een formulier ingevult. Mischien hebben jullie wat aan de aanvullende info?
Subject = DVD-1040 Pro Ejects all inserted CD's
Product = CDROM
Model = DVD-1040 Pro/MFD. February 2000
Serial number = 00102988KN
Part number = 91.40D37.001
---------------------------------------------
OS & Version = Win ME Final Edition
CPU type = AMD Athlon Thunderbird 1000 MHz
Motherboard = Abit KT7-Raid
BIOS/Firmware = Award v6.00
Memory size = DIMM1: AOpen 128 MB 133 MHz DIMM2: AOpen 128 MB 133 MHz DIMM3: Empty
IDE 1 Channel = Master: HDD, Seagate ST315311A Slave: HDD, Seagate ST33221A
IDE 2 Channel = Master: CDRW, Philips E118405 Slave: AOpen DVD-1040 Pro
AGP slot = AGP, Daytona, Nvidia Geforce 2 MX (with TV-out)
ISA slot = SL1: Empty
Problem description = Every Cd that I inject in the "AOpen DVD-1040 Pro" is automatically ejected. I've tried the DVD player in several Computers. The same problem occured.
[ Voor 4% gewijzigd door F0kke op 31-05-2017 11:02 ]
Ik wil mijn topic ff hoog houden, kzit er best mee namelijk
Ben bang dat je DVD overleden is. Als ie idd 2 jaar oud is krijg je waarschijnlijk geen garantie meer.
Spijtig
Spijtig
I play my enemies like a game of chess...