toshiba laptop z'n geld waard?

Pagina: 1
Acties:

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 21:19

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een laptop, en nu kan ik via een vriend aan deen Toshiba Satellite Pro komen voor f 1600,-
Hij is 1 jaar oud, maar ik heb echt helemaal geen verstand van laptops, laat staan wat redelijke (tweedehands) prijzen zijn voor die dingen.

Dit zijn de specs:
Toshiba Satellite Pro 4220 XCDT, P3 450 MHZ, 5 GB HD, 64 MB intern, interne modem, netwerkkaart van Xircom. Win2k staat voorgeinstalleerd.
Nieuwprijs 6385 piek

Wat denken jullie, is dit een koopje of moet ik gewoon even wat beter op zoek gaan?

• Ricochet
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 11:38

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Het is op zich niet echt duur, ik zelf ben ook op zoek naar een 2ehands, maar het is moeilijk een schatting te geven van wat een laptop 2ehands zou moeten kosten.

I think, therefor I am.....I think.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
1400piek is genoeg..

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op vrijdag 31 augustus 2001 10:24 schreef Kev0867 het volgende:
1400piek is genoeg..
Hmm.. 't is een eenmalige 'aanbieding'; over prijs valt niet te onderhandelen aangezien ze 25 van die dingen hebben.
Doen?

Verwijderd

Altijd doen is een hele leuke prijs als je mij vraagdt.

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:43
HDD en geheugen zijn klein, geheugen is vrij goedkoop uit te breiden. Xircom kaartje is leuk, vooral als het een RealPort is (stekkers rechtstreeks op je kaartje).

Hoe groot is het scherm? 13 inch of meer wil je zeker weten hebben!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Topicstarter
Op vrijdag 31 augustus 2001 12:23 schreef Arzie het volgende:
HDD en geheugen zijn klein, geheugen is vrij goedkoop uit te breiden.
Enig idee wat een nieuwe (of tweedehands) HDD (+/- 10gig) en geheugen (128mb) gaan kosten dan? Want als dat ook nog eens een paar honderd piek wordt, dan wordt het opeens geen koopje meer...
Xircom kaartje is leuk, vooral als het een RealPort is (stekkers rechtstreeks op je kaartje).

Hoe groot is het scherm? 13 inch of meer wil je zeker weten hebben!
Volgens mij is het een 14''. Zolang 'ie maar 1024x768 draait, vind ik het best.

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Geen rare prijs anders, ik heb er al een, maar anders had ik het gedaan.

Meh ...

Verwijderd

Is een zacht prijsje hoor!!

Verwijderd

Nah, laptops zijn nou eenmaal duur. Maar je wordt niet afgezet hoor :z

Verwijderd

Ik heb een Satellite Pro 4270 zelf in gebruik (Celly 500 (100 FSB), 6 GB, 192 MB (was 64 standaard), 14,1" TFT en dan ook interne modem en netwerkkaart, dus een beetje vergelijkbaar apparaat. 64 MB is weinig als je op dat apparaat win2k lekker wilt draaien (ik draai zelf ook win2k), maar 128 MB geheugen voor je notebook van Kingston kost maar iets van 150 gulden ofzo. Harddiskje kan je ook kopen, die komt normaal gesproken wel in plaats van, dus als je 10 GB koopt heb je 10 GB en geen 15 GB mocht je dat denken. Maar die schijven kosten iets van 350 tot 400 piek ofzo en dat is een schijfje van 10 tot 20 gb (hangt ervan welke je koopt, zie pricewatch). Ik heb zelf dus zoals ik zei 6 GB (5,6 effectief) maar die staat met al mn apps inclusief een zooi mp3tjes maar net half vol en dan heb ik er ook nog een enkel spelletje opstaan, dus als je niet de hele dag divxjes gaat downloaden op dat ding is je hdd groot genoeg.

Dus 1600 + 150 = 1750 is een leuke prijs voor een leuke noteboek met 192 mb ram en een lekker draaiende win2k imho :)
Pagina: 1