Toon posts:

nieuwe inductie kookplaat: model 2023 beter dan model 2015?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:32

JME

zeg maar Jamie

Topicstarter
Wij zijn in onze zoektocht naar een inductie kookplaat (onze eerste) gestuit op de Siemens EH675FEC1E. Linkje: https://www.siemens-home....ctiekookplaten/EH675FEC1E
Deze lijkt voor een redelijke prijs te bieden wat wij zoeken en is af-fabriek aan te sluiten op onze enkelfase gecombineerde kookgroep (dus geen gepruts met 2 nuldraden onder 1 klem zoals bijvoorbeeld bij AEG).
Het enige waarover ik twijfel is het modeljaar. Deze kookplaat is van 2015 en ik kan me zo voorstellen dat er in 8 jaar tijd heel wat ontwikkelingen hebben plaatsgevonden. Tegelijk realiseer ik me ook dat ontwikkelingen niet altijd gunstig hoeven te zijn (“ouderwetse degelijkheid”) en dat de basistechniek van inductie überhaupt niet nieuw is.
Concreet: is het modeljaar een serieuze factor om rekening mee te houden bij de aanschaf van een nieuwe inductie kookplaat?
Eventueel advies mbt merk en type is ook altijd welkom :)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee