Beste Tweakers,
Ik ben opzoek naar iemand die me wat advies kan geven voor het upgraden van mijn PC. Ik ben tegenwoordig niet meer zo bij met alle nieuwe hardware op de markt.
Momenteel heb ik staan een Fractal Define 6R met de volgende componenten:
De behuizing wil ik graag houden, maar intern mag er wel een upgrade tegenaan. Ik heb als eens op fora gezeten, maar er bleek toch al snel dat de meeste componenten die ik nu heb verouderd zijn, en je niet zomaar klaar bent met het vervangen van 1 of 2 componenten. Vandaar dat de binnenkant maar eens op de schop moet om weer bij te zijn met de nieuwste hardware.
Waar gebruik ik mijn pc voor?
Wat ik voornamelijk doe op mijn pc:
Naja een heleboel tekst, ik hoop nuttige informatie, zou leuk zijn als iemand mij wat adviezen/suggesties voor een upgrade kan geven.
Dank alvast!
CD
Ik ben opzoek naar iemand die me wat advies kan geven voor het upgraden van mijn PC. Ik ben tegenwoordig niet meer zo bij met alle nieuwe hardware op de markt.
Momenteel heb ik staan een Fractal Define 6R met de volgende componenten:
- Intel i7 8700k
- Asus Rog Z370-e
- 2x Kingston HyperX Fury 8GB DDR4 (HX426C16FB2K2/16)
- 1x Crucial MX500 250GB SSD (OS Drive)
- 1x Crucial MX300 525GB SSD (Games Drive)
- 1x Samsung 980 PRO 2TB [PCIE NVME SSD M.2] (Games Drive)
- 1x Samsung 860 EVO 250GB (Music Drive)
- MSI GeForce GTX 1080 AERO 8G OC
- Corsair RM650x
- Monitoren:
- 1x LG 38UC99-W (38",21:9 Curved Ultrawide, 4K)
- 2x LG 27EA73 (27", 16:9, FullHD)
De behuizing wil ik graag houden, maar intern mag er wel een upgrade tegenaan. Ik heb als eens op fora gezeten, maar er bleek toch al snel dat de meeste componenten die ik nu heb verouderd zijn, en je niet zomaar klaar bent met het vervangen van 1 of 2 componenten. Vandaar dat de binnenkant maar eens op de schop moet om weer bij te zijn met de nieuwste hardware.
Waar gebruik ik mijn pc voor?
Wat ik voornamelijk doe op mijn pc:
- Werken (Internet, Office etc)
- Gamen (Flight Simulator, COD, F1)
- Editing (Adobe Premiere, Photoshop)
Naja een heleboel tekst, ik hoop nuttige informatie, zou leuk zijn als iemand mij wat adviezen/suggesties voor een upgrade kan geven.
Dank alvast!
CD