Ik denk niet dat ik hier hoef uit te leggen wat bol.com Select is, maar wat ik me wel af vraag is of iemand ooit gebruik kan maken van de aangeboden diensten als zondag bezorging, avond bezorging en same day delivery.
Met de dienst Select, verkopen ze geen premium verzendservice.
Er wordt immers duidelijk door Bol.com vermeld dat je zonder Select van dezelfde services gebruik kan maken, alleen met Select zijn ze gratis.
Nu betaal ik jaarlijks voor Select, en krijg ik echt nooit meer de optie voor "same day delivery", of voor zondag bezorging.
Het lijkt er haast op dat ze deze opties nu bij mij als Select abonnee bewust hebben geschrapt, en vraag me af of mensen die geen select abonnee zijn hier (als betalende klant) dan wel nog gebruik van kunnen maken?
Ik heb contact opgenomen met Bol.com om te vragen of ik in een gebied woon wat uitgesloten is van deze diensten, maar daar kunnen, willen of mogen de klantenservice medewerkers mij geen antwoord op geven.
Wat zijn jullie ervaringen als Select en-of niet Select abonnee bij Bol.com?
Zijn bij jullie ook de extra bezorgopties vervallen sinds je extra betaald voor deze dienst?
Of is de dienst bij jullie zonder Select abonnement juist wel beschikbaar?
Met de dienst Select, verkopen ze geen premium verzendservice.
Er wordt immers duidelijk door Bol.com vermeld dat je zonder Select van dezelfde services gebruik kan maken, alleen met Select zijn ze gratis.
Vroeger (3 a 4 jaar terug) kon ik nog wel eens gebruik maken van zondag bezorging.Met Select heb je dezelfde bezorgopties als zonder Select, alleen kun deze met Select gratis afnemen. Welke bezorgopties dat zijn, vind je terug op onze website. Select geeft geen garantie dat je bij je elke bestelling gebruik kunt maken van alle bezorgopties. Of een bepaalde bezorgoptie wordt aangeboden is afhankelijk van wat je bestelt, wanneer je bestelt, vanaf waar het wordt verzonden en waar het bezorgd moet worden. Ook kan het soms zijn dat ik drukke periodes de bezorgopties tijdelijk beperkt beschikbaar zijn.
Nu betaal ik jaarlijks voor Select, en krijg ik echt nooit meer de optie voor "same day delivery", of voor zondag bezorging.
Het lijkt er haast op dat ze deze opties nu bij mij als Select abonnee bewust hebben geschrapt, en vraag me af of mensen die geen select abonnee zijn hier (als betalende klant) dan wel nog gebruik van kunnen maken?
Ik heb afgelopen jaar 35x iets bij Bol besteld, en dat zijn over het algemeen altijd populaire hardlopers met Select optie. Ik woon in de randstad (PC 3207) waar de dienst waarschijnlijk ook het meeste wordt afgenomen, maar waarbij je verwacht dat ook de beschikbaarheid ook het grootste zal zijn.De bezorgopties zijn niet beschikbaar op het bezorgadres. Sommige opties gelden namelijk niet voor alle bezorggebieden. Een bezorgoptie is tijdelijk niet beschikbaar. Dit gebeurt als de service onverwacht populair is in een bepaald gebied waardoor we niet op het beloofde moment kunnen bezorgen. Of het ligt aan het tijdstip van bestellen. Na 12:00 uur kunnen we bijvoorbeeld niet meer dezelfde dag bij een afhaalpunt bezorgen.
Ik heb contact opgenomen met Bol.com om te vragen of ik in een gebied woon wat uitgesloten is van deze diensten, maar daar kunnen, willen of mogen de klantenservice medewerkers mij geen antwoord op geven.
Wat zijn jullie ervaringen als Select en-of niet Select abonnee bij Bol.com?
Zijn bij jullie ook de extra bezorgopties vervallen sinds je extra betaald voor deze dienst?
Of is de dienst bij jullie zonder Select abonnement juist wel beschikbaar?