xane20
Geregistreerd op 31 januari 2023, laatste wijziging 31 januari 2023.
Beoordeling van xane20 (koper) over GunGrave, zaterdag 4 februari 2023
Voldoet aan beschrijving:Score: 0Communicatie:Score: 1Aflevering:Score: 0
Bied laptop aan voor 500 wordt ineens niet meer los verkocht en prijs stijgt spontaan naar 600 terwijl de advertentie toch anders zegt als ik meneer vraagt hoe dit nou zit krijg ik geen antwoord meer beetje marktplaats aktie
Advertentie: Dell Alienware 17 R4 (topmodellen maar met gebrek lees advertentie)
Lang verhaal kort:
Reageert dat hij de laptop wil kopen 1 van de 2 terwijl de add duidelijk om 2 laptops gaat met een minimum prijs van 1000 voor 2 stuks.
Vervolgens bied hij voor 1 en ik zeg nee als ik er 1 verkoopt wil ik 600.
Daar is meneer xane20 het niet mee eens en zegt hij wilt maar 550 betalen.
Ik deed er in het verleden niet zo moeilijk over maar ik ben deze marktplaats lui zat.
Gaat hij ook nog even zeggen dat het een marktplaats "aktie" is met zijn net gecreerde account.
Daarnaast was ik nog van plan te reageren maar ik zit niet elke dag achter tweakers.
Blijkbaar is niet binnen 2 dagen reageren een issue bij hem.
Graag wil ik deze feedback verwijderen.
Geregistreerd op 31 januari 2023, laatste wijziging 31 januari 2023.
Beoordeling van xane20 (koper) over GunGrave, zaterdag 4 februari 2023
Voldoet aan beschrijving:Score: 0Communicatie:Score: 1Aflevering:Score: 0
Bied laptop aan voor 500 wordt ineens niet meer los verkocht en prijs stijgt spontaan naar 600 terwijl de advertentie toch anders zegt als ik meneer vraagt hoe dit nou zit krijg ik geen antwoord meer beetje marktplaats aktie
Advertentie: Dell Alienware 17 R4 (topmodellen maar met gebrek lees advertentie)
Lang verhaal kort:
Reageert dat hij de laptop wil kopen 1 van de 2 terwijl de add duidelijk om 2 laptops gaat met een minimum prijs van 1000 voor 2 stuks.
Vervolgens bied hij voor 1 en ik zeg nee als ik er 1 verkoopt wil ik 600.
Daar is meneer xane20 het niet mee eens en zegt hij wilt maar 550 betalen.
Ik deed er in het verleden niet zo moeilijk over maar ik ben deze marktplaats lui zat.
Gaat hij ook nog even zeggen dat het een marktplaats "aktie" is met zijn net gecreerde account.
Daarnaast was ik nog van plan te reageren maar ik zit niet elke dag achter tweakers.
Blijkbaar is niet binnen 2 dagen reageren een issue bij hem.
Graag wil ik deze feedback verwijderen.
Alienware R11 i9-10900kf - 32GB - 3060 12GB - watercooling by Alienware