Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om een nieuwe Gaming PC te bouwen. Heb het al een paar jaar uitgesteld, maar nu is het echt tijd. De games die ik wil spelen zijn GOW, Cyberpunk, RDR2, AC Valhalla en meerdere big name games. De pc wordt ook gebruikt voor 3D CAD werk zoals Solidworks.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget voor de build is rond de 2K plus/min150 euro. Dit is voor alle componenten van begin tot eind. Ik zit er zelf aan te denken om voornamelijk met AMD CPU en GPU te werken. Cost for buck en ik heb al een scherm met FreeSYNC erop.
Mijn huidige game setup bestaat uit een laptop van een paar jaar oud. Waar ik misschien de SSD als extra geheugen zou kunnen overplaatsen. Ik ben uitgekomen op een B650 plus, met de gedachte dat het mij wel zal voorzien voor de komende jaren.
Momenteel zit ik te denken aan het volgende:
Feedback en kritiek allemaal welkom.
Ik ben van plan om een nieuwe Gaming PC te bouwen. Heb het al een paar jaar uitgesteld, maar nu is het echt tijd. De games die ik wil spelen zijn GOW, Cyberpunk, RDR2, AC Valhalla en meerdere big name games. De pc wordt ook gebruikt voor 3D CAD werk zoals Solidworks.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget voor de build is rond de 2K plus/min150 euro. Dit is voor alle componenten van begin tot eind. Ik zit er zelf aan te denken om voornamelijk met AMD CPU en GPU te werken. Cost for buck en ik heb al een scherm met FreeSYNC erop.
Mijn huidige game setup bestaat uit een laptop van een paar jaar oud. Waar ik misschien de SSD als extra geheugen zou kunnen overplaatsen. Ik ben uitgekomen op een B650 plus, met de gedachte dat het mij wel zal voorzien voor de komende jaren.
Momenteel zit ik te denken aan het volgende:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 249,- | € 249,- |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS | € 246,85 | € 246,85 |
1 | Videokaarten | XFX AMD Radeon RX 7900 XT Gaming | € 958,- | € 958,- |
1 | Behuizingen | NZXT H7 Flow Zwart | € 139,90 | € 139,90 |
1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer II 360 | € 110,90 | € 110,90 |
1 | Voedingen | NZXT C850 Gold v2 | € 119,- | € 119,- |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 112,90 | € 112,90 |
Totaal | € 1.936,55 |
Feedback en kritiek allemaal welkom.
[ Voor 4% gewijzigd door SiyBey op 03-02-2023 17:13 . Reden: Extra informatie bijgevoegd ]