Mijn vraag
De videokaart in mijn kast resoneert als een malle wat een enorme herrie maakt en ervoor zorgt dat gamen geen plezier geeft. Het trillen gebeurt dus alleen als ie hard bezig is en de fans op toeren zijn.
Iemand een idee hoe ik dat kan verminderen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Het gaat om deze kaart:
uitvoering: Gigabyte GeForce RTX 2060 D6 6G (rev. 2.0)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Als ik mijn hand op de kaart leg, al is het maar lichtjes stopt het trillen direct. Of ik dat op de onder- of bovenkant doe maakt weinig uit. De schroeven waarmee de kaart vast zit kunnen niet strakker, ook de schroefjes op de kaart zelf zit geen beweging in.
Ik zou een gewichtje kunnen kopen en die permanent op de kaart kunnen zetten, maar ideaal is dat niet. Andere suggesties zijn welkom.
overig commentaar op de inrichting van de kast is niet nodig
De videokaart in mijn kast resoneert als een malle wat een enorme herrie maakt en ervoor zorgt dat gamen geen plezier geeft. Het trillen gebeurt dus alleen als ie hard bezig is en de fans op toeren zijn.
Iemand een idee hoe ik dat kan verminderen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Het gaat om deze kaart:
uitvoering: Gigabyte GeForce RTX 2060 D6 6G (rev. 2.0)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Als ik mijn hand op de kaart leg, al is het maar lichtjes stopt het trillen direct. Of ik dat op de onder- of bovenkant doe maakt weinig uit. De schroeven waarmee de kaart vast zit kunnen niet strakker, ook de schroefjes op de kaart zelf zit geen beweging in.
Ik zou een gewichtje kunnen kopen en die permanent op de kaart kunnen zetten, maar ideaal is dat niet. Andere suggesties zijn welkom.
overig commentaar op de inrichting van de kast is niet nodig
[Voor 3% gewijzigd door PB-powell op 03-02-2023 16:28]
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.