Ik zoek een NAS voor het gebruik als media server, foto server & om lokaal via docker een paar instances te draaien (home automation)
Ik zou graag in ieder geval 8tb aan bruikbare opslag willen in een nog niet bepaalde raid configuratie.
Wat is je budget?
Het budget zal rond de 300-700 euro hangen - opslag inclusief.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb hiervoor een Synology gehad en dat beviel toen goed. Is dat tegenwoordig nog een goede keuze?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het liefst zal ik transcoding ook aan de NAS overlaten. het liefst zelfs 4k, echter is 4k geen harde eis.
Ik vind het lastig om een goede keuze te maken in de NAS wereld met het budget + wat ik graag zou willen doen met de NAS. Hebben jullie een suggestie?
Ik zou graag in ieder geval 8tb aan bruikbare opslag willen in een nog niet bepaalde raid configuratie.
Wat is je budget?
Het budget zal rond de 300-700 euro hangen - opslag inclusief.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb hiervoor een Synology gehad en dat beviel toen goed. Is dat tegenwoordig nog een goede keuze?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het liefst zal ik transcoding ook aan de NAS overlaten. het liefst zelfs 4k, echter is 4k geen harde eis.
Ik vind het lastig om een goede keuze te maken in de NAS wereld met het budget + wat ik graag zou willen doen met de NAS. Hebben jullie een suggestie?
[Voor 9% gewijzigd door _Galavant op 03-02-2023 13:35. Reden: Verdere uitleg]