Ik heb onlangs een Lenovo Legion 7 Slim besteld. Zie specs hieronder.
Nu twijfel ik toch of ik had moeten wachten op de volgende generatie videokaarten. Ik heb mijn gaming PC verkocht en ik wil mijn laptop voor werk ook verkopen om daarna alles op 1 apparaat te doen.
Wat ik vooral belangrijk vind is goede bouwkwaliteit (aan Macbook Pro gewend) en dat je zo stil mogelijk kunt gamen. Ik hoef geen Cyberpunk fluisterstil te spelen, maar wel Rome II Total War bijvoorbeeld.
De volgende generatie nvidia kaarten schijnen erg zuinig te zijn, maar op de 1 of andere manier gaan de max stroomverbruik richting de 130-170 bij veel laptop modellen die tijdens CES voorbij kwamen. Ik vraag mij af of je nog wel een stil kan gamen (40 dB en lager) als er alsnog zoveel stroom wordt gebruikt. Ook zal de prijs niet meevallen. Voor de bestelde Legion hieronder heb ik ongeveer EUR 1800 uitgegeven.
Processor - AMD Ryzen™ 7 6800H-processor (3,20 GHz tot 4,70 GHz)
Operating System - Geen
Operating System Language - Geen taal van besturingssysteem
Onboard Memory - 8 GB gesoldeerd DDR5 4800MHz
Selectable Memory - 8 GB SO-DIMM DDR5 4800MHz
Total Memory - 16 GB (8 GB gesoldeerd DDR5 4800MHz + 8 GB SO-DIMM DDR5 4800MHz)
Solid State Drive - 1 TB SSD, M.2 2280, PCIe Gen4, TLC
Type beeldscherm - 16" WQXGA (2560 x 1600) IPS, ontspiegeld, geen touchscreen, HDR400, 100% sRGB, 500 nits, 165 Hz, smalle rand
Graphic Card - AMD Radeon™ RX 6800S, 8 GB, GDDR6
Camera - FHD-camera met dubbele microfoon
Color - Onyx Grey
Surface Treatment - Anodisatie
Fingerprint Reader - Vingerafdruklezer
Toetsenbord - Toetsenbord met witte achtergrondverlichting, stormgrijs, Engels (EU)
Wireless - 11AX (2x2) & Bluetooth® 5.0
Palmrest - Al
Batterij - 4 cellen, 99,9 Wh
Power Cord - 170W Platte van (3 pinnen) - EU
Language Pack - Publicatie - Italiaans/Nederlands/Duits/Frans/Engels
Garantie - 2 jaar koerier or Carry-in
Nu twijfel ik toch of ik had moeten wachten op de volgende generatie videokaarten. Ik heb mijn gaming PC verkocht en ik wil mijn laptop voor werk ook verkopen om daarna alles op 1 apparaat te doen.
Wat ik vooral belangrijk vind is goede bouwkwaliteit (aan Macbook Pro gewend) en dat je zo stil mogelijk kunt gamen. Ik hoef geen Cyberpunk fluisterstil te spelen, maar wel Rome II Total War bijvoorbeeld.
De volgende generatie nvidia kaarten schijnen erg zuinig te zijn, maar op de 1 of andere manier gaan de max stroomverbruik richting de 130-170 bij veel laptop modellen die tijdens CES voorbij kwamen. Ik vraag mij af of je nog wel een stil kan gamen (40 dB en lager) als er alsnog zoveel stroom wordt gebruikt. Ook zal de prijs niet meevallen. Voor de bestelde Legion hieronder heb ik ongeveer EUR 1800 uitgegeven.
Processor - AMD Ryzen™ 7 6800H-processor (3,20 GHz tot 4,70 GHz)
Operating System - Geen
Operating System Language - Geen taal van besturingssysteem
Onboard Memory - 8 GB gesoldeerd DDR5 4800MHz
Selectable Memory - 8 GB SO-DIMM DDR5 4800MHz
Total Memory - 16 GB (8 GB gesoldeerd DDR5 4800MHz + 8 GB SO-DIMM DDR5 4800MHz)
Solid State Drive - 1 TB SSD, M.2 2280, PCIe Gen4, TLC
Type beeldscherm - 16" WQXGA (2560 x 1600) IPS, ontspiegeld, geen touchscreen, HDR400, 100% sRGB, 500 nits, 165 Hz, smalle rand
Graphic Card - AMD Radeon™ RX 6800S, 8 GB, GDDR6
Camera - FHD-camera met dubbele microfoon
Color - Onyx Grey
Surface Treatment - Anodisatie
Fingerprint Reader - Vingerafdruklezer
Toetsenbord - Toetsenbord met witte achtergrondverlichting, stormgrijs, Engels (EU)
Wireless - 11AX (2x2) & Bluetooth® 5.0
Palmrest - Al
Batterij - 4 cellen, 99,9 Wh
Power Cord - 170W Platte van (3 pinnen) - EU
Language Pack - Publicatie - Italiaans/Nederlands/Duits/Frans/Engels
Garantie - 2 jaar koerier or Carry-in