Privacyswitcher Username

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 01:11
Ik vind het niet per sé nodig dat mijn username altijd in beeld is als ik tweakers bezoek, daarom zou ik deze graag afschermen.

Zeker als ik op kantoor zit en er collegas op mijn scherm kunnen meekijken verberg ik hem liever. En hoewel ik goed met mijn collega's kan opschieten en ze stuk voor stuk erg waardeer hou ik toch graag gepaste afstand tot hen. Zo hoeven ze mijn Instagram, Reddit username en Playstation account niet te weten en dat geldt ook voor mijn tweakers username.

Geenstijl heeft hier een mooie oplossing voor die ik graag hier ook zou zien, namelijk het altijd verbergen van de username tenzij je een mouseover doet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RFMAADSCJxG8ESKESMQKm-EinHk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NSWbkgGMqcQ89c6omqBgM1jv.png?f=user_large

Ik hoop dat jullie dit net zo waardevol vinden als ik. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Wellicht handig om te hebben in de tussentijd: Verberg je eigen username in navigatiebalk (gebruik ik al een tijdje).

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:04

Pazo

Mroaw?

Als je CSS hebt, kan je met een snippet je username verbergen.
https://tweakers.net/inst.../?keyword=username&owner=

Maar niet op het forum, bij je username hiernaast <---

[ Voor 8% gewijzigd door Pazo op 03-02-2023 10:43 ]

Grote Enphase topicIQ Gateway uitlezenPVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik zie deze feature ook graag terug om exact dezelfde reden. Dikke +1

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:27

crisp

Devver

Pixelated

Ook op het forum zou je je eigen username kunnen verbergen mbv een selector op het data-owner-id attribuut ;)

Intentionally left blank