Toon posts:

Epson Stylus DX3850 Onderdelen

Pagina: 1
Acties:

• Jessy_Berbers
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 25-02 19:12
Ik heb een ouwe Epson Stylus DX3850 staan, en deze eigenlijk een hele tijd niet meer gebruikt.

Omdat hij eigenlijk alleen nog maar zwarte vlekken begon te printen.
Maar hij zou het eigenlijk nog moeten doen mits ik wat onderdelen ergens kan krijgen, ik Denk dat ik wat nieuwe sponzen nodig heb en een nieuwe print kop.

Maar ik kan niet zo heel veel vinden voor dit soort onderdelen, maar ik kan wel vinden figuren op youtube die de printer hebben geconverteerd naar continueën printer met vele malen grotere kleuren tanks.

En denk dat ze ook nieuwe sponzen hebben maar dit zijn allemaal wel indische shaddy shit.

Dus ben ik eigenlijk wel benieuwd of er ergens onderdelen te krijgen zijn?

Groet

Jessy

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:38
Spul uit elkaar schroeven en de printkop in een schoteltje lauw water laten weken dan lost het wel op. die spons die onderin zit kun je in water schoonmaken en laten drogen. heb zelf 2 soortgelijke printers en ook eens gedaan nadat ze te lang stil stonden.

• Jessy_Berbers
Toerq schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 22:13:
Spul uit elkaar schroeven en de printkop in een schoteltje lauw water laten weken dan lost het wel op. die spons die onderin zit kun je in water schoonmaken en laten drogen. heb zelf 2 soortgelijke printers en ook eens gedaan nadat ze te lang stil stonden.
Heb je misschien wat instructies of fotos van het proces?
Dat de print kop in een schaaltje water heb ik ook inderdaad voorbij zien komen.
Maar die sponzen zijn nogal tricky wat ik er van kan zien, wil niet die verrekte plastic pinnen kapot maken.

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:38
Jessy_Berbers schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 22:27:
[...]

Heb je misschien wat instructies of fotos van het proces?
Dat de print kop in een schaaltje water heb ik ook inderdaad voorbij zien komen.
Maar die sponzen zijn nogal tricky wat ik er van kan zien, wil niet die verrekte plastic pinnen kapot maken.
Nee geen instructie gewoon de bovenkap demonteren en zo verder naar beneden, as je wat foto's maakt tussendoor kun je zien wat waar hoort. en die spons/vilt er zit een hele grote op de bodem vh apparaat en ook nog een onder de koppen ergens geloof ik. gewoon op je gemak en niks forceren dan komt het helemaal goed. er zit ook een soort wisser die moet je ook goed schoonmaken daar zit ook nogal wat inkt aangeplakt na al die jaren.

• Jessy_Berbers
Heel jammer, vooral ik heel erg bang ben voor van die plastic tabs, die breek ik altijd wel op een of andere manier kapot.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee