Wat ga je met je laptop doen?
audio opnames op locatie met cubase, windows. Aantal sporen audio en wat kanalen met vst libraries. (Ik gebruik mn thuisstudio voor de zware audiobewerking, de laptop is meer voor live op locatie). Verder wat office, lichte foto/video bewerking
(
Wat is je budget?
1000 euro, maar een paar 100 meer kan
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
gewicht is niet van belang. Wel iig 15 inch scherm
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
-gewenste processor i7
-Ram minsten 16gb
-Scherm 15inch, zou heel fijn zijn als dat een beetje een goede kwaliteit is ivm fotobewerking
-3,5 audio mini jack
Verder handig als er een snelle usb in zit en natuurlijk een of 2 ssd. Numpad is ook handig
Ik heb onderstaande HP gevonden, maar ivm 32gb ram vroeg ik me af wat het addertje onder het gras is voor een prijs van 999!
Of bijvoorbeeld een samsung galaxybook2, heeft iemand daar ervaring mee.
Alvast bedankt!
audio opnames op locatie met cubase, windows. Aantal sporen audio en wat kanalen met vst libraries. (Ik gebruik mn thuisstudio voor de zware audiobewerking, de laptop is meer voor live op locatie). Verder wat office, lichte foto/video bewerking
(
Wat is je budget?
1000 euro, maar een paar 100 meer kan
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
gewicht is niet van belang. Wel iig 15 inch scherm
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
-gewenste processor i7
-Ram minsten 16gb
-Scherm 15inch, zou heel fijn zijn als dat een beetje een goede kwaliteit is ivm fotobewerking
-3,5 audio mini jack
Verder handig als er een snelle usb in zit en natuurlijk een of 2 ssd. Numpad is ook handig
Ik heb onderstaande HP gevonden, maar ivm 32gb ram vroeg ik me af wat het addertje onder het gras is voor een prijs van 999!
Of bijvoorbeeld een samsung galaxybook2, heeft iemand daar ervaring mee.
Alvast bedankt!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Laptops | HP ProBook 450 G8 (61W31AV/71872446) | € 999,- | € 999,- |
Totaal | € 999,- |