Toon posts:

3de scherm verspringt steeds naar een andere resolutie

Pagina: 1
Acties:

• Jackinthebox
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 06-02 08:37
Hallo allemaal,

Ik heb mijn laptop aangesloten aan 2 extra beeldschermen en een ergenis die ik heb is
dat scherm 3 vaak van resolutie verspringt bij een herstart of als het scherm in slaapstand is geweest.
Ik kan dan via windows beeldscherminstellingen niet het scherm aanpassen naar een andere resolutie dit is greyed out. een tijdelijke oplossing die ik wel heb is het scherm opnieuw opstarten en dan krijg ik wel de juiste resolutie en kan ik het weer aanpassen. Ik heb de beeldschermen aangesloten met een Scherm 3 een displaykabel naar scherm 2 en scherm 2 heeft een USB-C kabel naar de laptop (zie foto's)
Heeft iemand een oplossing voor mij :)

Hardware Dell Latitude 7430 Intel(R) Iris(R) Xe Graphics

Dit heb ik zelf al getest

1. display drivers geinstalleerd --> geupdate --> en zelfs teruggegaan naar een oudere versie
2. Bios update uitgevoerd op de laptop.
3. kabels gecontroleerd
4. andere beeldschermen gebruikt.
5. Natuurlijk beeldscherminstellingen nagekeken

[Voor 26% gewijzigd door Jackinthebox op 02-02-2023 16:54]

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Wat is het merk en type van de monitoren?

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-03 22:01

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Dell U2421E, staat toch op de foto?! ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee