Toon posts:

[MS training] zien aan welke training men heeft deelgenomen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-03 13:06

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Bestaat er een mogelijkheid om bij Microsoft online te kunnen zien, aan welke training's men deelgenomen heeft? Ik zie bij mij allen de certificaten en examens die ik succesvol geabsolveerd heb, maar niet de training zelf.

Bij mij is het wat ingewikkelder. Ik zie allen certificaten en examens tot 2010, dat was de tijd dat ik bij een detacheringsbureau werkte, dus zelf leren en allen Examens doen. Sins 2012 woon ik in een ander land en bij mijn huidige werkgever geven ze niets om certificaten maar wel om de training's. Dus heb ik nu twee MCID's of worden officiële training's niet doorgegeven aan MS?

Op de laatste twee deelnamecertificaten van MS die ik hier heb, staat ook geen MCID erop. Anders als bij die van VmWare, daar staat mijne Candidate-ID erop.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Alle reacties

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:28

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Voor zover ik weet registreert Microsoft niet welke (officiele) trainingen je gevolgd heb.

Als het goed is heb je bij deelname van elke training een deelnemers certificaat gekregen. As je die ook niet meer hebt lijkt het mij een lastig verhaal worden.

Ik zou het gesprek eens aan gaan met je werkgever. Welk probleem speelt er nu? Dat iemand op een bepaald moment een exaxmen/certificering haalt zegt vrij weinig over zijn kunnen, dat iemand ooit eens bij een training geweest is zegt ook niks... Kan best zijn dat die de hele dag heeft lopen slapen om maar wat te noemen....

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee