GSMWeb komt met Vodafone altijd bovenaan in het filter omdat deze de prijzen inclusief de Ziggo combinatiekorting toont ook al heb je dat niet geselecteerd.
@jongetje Kan je een link delen van de smartphone waar je dit ziet en dan aangeven of je al dan niet opties (zoals data, maandprijs etc) hebt gekozen? Ik heb enkele telefoons geselecteerd en bij geen van allen zie ik Vodafone bovenaan staan. En zelfs als ik Vodafone handmatig selecteer, krijg ik niet automatisch de combinatiekorting.
Misschien dat het probleem zich in de tussentijd heeft opgelost, dat kan ook
Misschien dat het probleem zich in de tussentijd heeft opgelost, dat kan ook

Als je bijvoorbeeld de S22 selecteert:
- onbeperkt alles
- eenmalig 0,-
- maandelijks op max.
Dan krijg je GSMweb voor vodafone en als je daarop klik is het de prijs incl. Ziggo combinatie korting.
- onbeperkt alles
- eenmalig 0,-
- maandelijks op max.
Dan krijg je GSMweb voor vodafone en als je daarop klik is het de prijs incl. Ziggo combinatie korting.
@jongetje Ah ik zie het. Ik keek bij de verkeerde shop
. Aangezien dit wordt beheerd door een externe partij, gaan we daarmee contact opnemen
Bedankt voor het doorgeven!

@jongetje Als het goed is gefixt
Mocht je nog meer voorbeelden tegenkomen, laat het zeker weten!

Het is idd opgelost.
MAAR nu doet Mobiel.nl hetzelfde met KPN abonnementen. Die worden nu inclusief klantenkorting doorgegeven terwijl dat niet aangegeven is.
(en zou nog fijner zijn als de filters ook onthouden worden en niet bij elk model worden gereset, daar zijn die cookies toch voor?).
MAAR nu doet Mobiel.nl hetzelfde met KPN abonnementen. Die worden nu inclusief klantenkorting doorgegeven terwijl dat niet aangegeven is.
(en zou nog fijner zijn als de filters ook onthouden worden en niet bij elk model worden gereset, daar zijn die cookies toch voor?).
[Voor 29% gewijzigd door jongetje op 25-02-2023 08:30]
Pagina: 1