© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag van wokeness! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave
Mijn collega @Mooijekind houdt zich in ons team het meeste bezig met 3D Printers, ik laat hem hiernaar kijken 

@Mooijekind Ik ben wel benieuwd wanneer deze toch stiekem wel belangrijke spec verwerkt gaat worden in de pricewatch. Heb je er al eens naar gekeken?
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag van wokeness! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave
@ocf81 excuus, was een beetje druk van de week.
Ik ga er vanmiddag naar kijken en laat het je weten.
Ik ga er vanmiddag naar kijken en laat het je weten.
@ocf81 Ik heb er even naar gekeken en meestal is de informatie wel te vinden. Ik heb voor nu alleen Direct-drive en Bowden aangemaakt. Mocht blijken dat Flexible-drive ook wel gebruikt wordt in consumentenprinters dan zal ik deze ook toevoegen.
Ik heb de specificatie alvast aangemaakt en ga hem zo bij een aantal producten invullen.
De rest volgt dan later.
Ik heb de specificatie alvast aangemaakt en ga hem zo bij een aantal producten invullen.
De rest volgt dan later.
Dank je. Fijn dat dit is toegevoegd!Mooijekind schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 16:25:
@ocf81 Ik heb er even naar gekeken en meestal is de informatie wel te vinden. Ik heb voor nu alleen Direct-drive en Bowden aangemaakt. Mocht blijken dat Flexible-drive ook wel gebruikt wordt in consumentenprinters dan zal ik deze ook toevoegen.
De rest volgt dan later.
© ocf81 1981-infinity
Pagina: 1