Toon posts:

[feature request] Toevoegen aandrijving filament

Pagina: 1
Acties:

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
De mogelijke opties voor het aandrijven van filament voor 3D printers kan momenteel niet worden opgegeven in de pricewatch, maar het is toch wel een belangrijke eigenschap van een 3D printer. Kan dit kenmerk worden toegevoegd aan de 3D printers in de pricewatch? Bij voorkeur onder de rubriek "Techniek en functies", maar dat mogen jullie natuurlijk zelf bepalen. :)

De varianten die mij bekend zijn:

• Direct drive
• Bowden
• Flexible drive

Die laatste is zeldzaam buiten de hobbysfeer, dus mogelijk optioneel.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag van wokeness! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:08

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Mijn collega @Mooijekind houdt zich in ons team het meeste bezig met 3D Printers, ik laat hem hiernaar kijken :)

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
@Mooijekind Ik ben wel benieuwd wanneer deze toch stiekem wel belangrijke spec verwerkt gaat worden in de pricewatch. Heb je er al eens naar gekeken?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag van wokeness! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:19

Mooijekind

Manager Product Content
@ocf81 excuus, was een beetje druk van de week.
Ik ga er vanmiddag naar kijken en laat het je weten.

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:19

Mooijekind

Manager Product Content
@ocf81 Ik heb er even naar gekeken en meestal is de informatie wel te vinden. Ik heb voor nu alleen Direct-drive en Bowden aangemaakt. Mocht blijken dat Flexible-drive ook wel gebruikt wordt in consumentenprinters dan zal ik deze ook toevoegen.
Ik heb de specificatie alvast aangemaakt en ga hem zo bij een aantal producten invullen.
De rest volgt dan later.

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Mooijekind schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 16:25:
@ocf81 Ik heb er even naar gekeken en meestal is de informatie wel te vinden. Ik heb voor nu alleen Direct-drive en Bowden aangemaakt. Mocht blijken dat Flexible-drive ook wel gebruikt wordt in consumentenprinters dan zal ik deze ook toevoegen.
Ik heb de specificatie alvast aangemaakt en ga hem zo bij een aantal producten invullen.
De rest volgt dan later.
Dank je. Fijn dat dit is toegevoegd!

© ocf81 1981-infinity

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee