Hallo Allemaal,
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen om de juiste keuze te maken voor mijn nieuwe computer.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een PC om op te gamen. Dan heb ik het over spellen zoals Apex Legends, Overwatch, World of Warcraft. En ik wil graag een systeem dat een beetje toekomst bestendig is. Dus het liefste kan ik er wel weer 5 jaar mee vooruit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De hoop het onder de 1500 euro te houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een beeldscherm (G27QC 27" Curved Gaming Monitor 144hz? en 1440 bij 2560) en ik heb geen rand apparatuur meer nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil voor het eerst zelf een computer in elkaar zetten dus al het advies is welkom.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag hoor ik of de onderdelen die ik heb gekozen een goede combinatie is of dat er betere mogelijkheden zijn.
Alvast bedankt,
Robokop
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen om de juiste keuze te maken voor mijn nieuwe computer.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een PC om op te gamen. Dan heb ik het over spellen zoals Apex Legends, Overwatch, World of Warcraft. En ik wil graag een systeem dat een beetje toekomst bestendig is. Dus het liefste kan ik er wel weer 5 jaar mee vooruit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De hoop het onder de 1500 euro te houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een beeldscherm (G27QC 27" Curved Gaming Monitor 144hz? en 1440 bij 2560) en ik heb geen rand apparatuur meer nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 249,- | € 249,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B650M GAMING X AX (rev. 1.0) | € 199,- | € 199,- |
1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 6750 XT MECH 2X 12G OC | € 459,- | € 459,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Pop Silent Black Solid | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 29,90 | € 29,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 83,33 | € 83,33 |
1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 650W | € 110,91 | € 110,91 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 79,90 | € 79,90 |
Totaal | € 1.310,94 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil voor het eerst zelf een computer in elkaar zetten dus al het advies is welkom.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag hoor ik of de onderdelen die ik heb gekozen een goede combinatie is of dat er betere mogelijkheden zijn.
Alvast bedankt,
Robokop