word balkjes!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:20

bloody

0.000 KB!!

Topicstarter
Als ik met Word (2000) werk, krijg ik altijd die irritante 'web-werkbalk', met bv het adres, favorieten enz in beeld bovenin. dit neemt ruimte in beslag, zodat ik hem weer verwijder. Maar....na een tijdje (bv nadat ik naar "afdrukvoorbeeld" gedaan ben), is dit ding er weer. En dan verwijder ik hem weer.

Probleem is dus: hoe moet ik de webbalk PERMANENT uit word kieperen??
normaal verwijder ik hem altijd met: rechts klikken op een werkbalk, en dan de webbalk uitvinken.

nope

• bloody

bloody

0.000 KB!!

Topicstarter
ben ik nou echt de enige die er last van heeft??? :). Ik heb hem binnen een half uur al 3 keer moeten wegklikken :( :(.

nope

Verwijderd

ik heb geen word2000, maar misschien kan je her ergens uitvinken bij [preferences] (bijv onder [extra's])??

succes...

Verwijderd

...ik heb ff gekeken in word 97, daar kan je onder [extra] > [aanpassen] aangeven welke werkbalken je aan en uit wilt hebben... give it a try (als je dat tenminste al niet geprobeerd hebt)!

• bloody

bloody

0.000 KB!!

Topicstarter
nee, dan komt ie binnen x minuten weer in beeld. :( :(

nope

• Koen_R
  • Laatst online: 09:58
Volgens mij doet hij dat alleen als je bezig bent met een HTML document. Anders heb ik er nooit last van dat ik dat balkje zie.

• bloody

bloody

0.000 KB!!

Topicstarter
wacht!!! ik heb ff goed opgelet: hij komt meestal in beeld als ik via de inhoudsopgave naar een stuk in het document spring. de inhoudsopgave bestaat misschien uit html verwijzingen, weet ik veel.

goed, weet ik dat ook weer. Maar hoe krijg ik die stomme balk nou voor eeuwig naar de prullenbak???? ik heb dat ding helemaal niet nodig.

nope

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 14:06

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ik vond dit topic in de search, maar helaas nog geen oplossing erbij. Ik heb hier dus precies hetzelfde probleem. Weet iemand nu toevallig wel een oplossing?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Goed gezocht, maar dit is nogal onleesbaar: start ajb maar even een nieuw topic met alle info die voor jou relevant is en een minder schreeuwerige topictitel aub :+ :)

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 04-12-2003 14:22 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.