Er was toch een server die had een uptime van ongeveer 23/25 dagen, welke was dat?Huidige webserver uptime en load
Aphrodite 70 days, 18:02, 0 users, load average: 0.05, 0.06, 0.00
Athena 70 days, 17:56, 0 users, load average: 2.77, 2.00, 1.34
Odin 70 days, 18:02, 0 users, load average: 0.05, 0.06, 0.00
Arshia 67 days, 18:18, 0 users, load averages: 0.38, 0.41, 0.32
Was dat niet alleen de MySQL deamon
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Toen was volgens mij nieuwe Linux Kernel gedaan, en toen weer teruggezet tochOp vrijdag 31 augustus 2001 09:35 schreef Traag het volgende:
Was dat niet alleen de MySQL deamon
Omdat hij slecht was
*kuch* Odin = dood *kuch*
Odin is helaas gisteravond overleden, aphrodite neemt zolang zijn taken en ip's waar, vandaar dat bij de uptime van odin die van aphrodite vermeld staat.
Odin is helaas gisteravond overleden, aphrodite neemt zolang zijn taken en ip's waar, vandaar dat bij de uptime van odin die van aphrodite vermeld staat.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Wat heb je er mee gedaan?Op vrijdag 31 augustus 2001 14:20 schreef Kees het volgende:
Maarre, das nog geen antwoord op Bulldog's vraag
Geen idee wat ermee aan de hand is. Ik vrees dode hardwareOp vrijdag 31 augustus 2001 14:23 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Wat heb je er mee gedaan?![]()
Jawel, erug duidelijk zelfsOp vrijdag 31 augustus 2001 14:23 schreef dennisdotcom het volgende:
Aphrodite <-> Odin -> = zelfde machine, zelfde stats.
code:
1
2
| Aphrodite 71 days, 29 min, 0 users, load average: 0.34, 0.38, 0.35 Odin 71 days, 29 min, 0 users, load average: 0.34, 0.38, 0.35 |
Hmmz, verder wel balen. Ben benieuwd wat er 'stuk' is
ik wil ook zoiets op me site, weet iemand waar IIS 4.0 zijn logs over uptime neer smijt, dan haal ik dat met ASP wel naar me site ... lijkt me wel leuk.
Is niet de eerste keer toch dat Odin er dood bij neer valt ?Op vrijdag 31 augustus 2001 14:20 schreef Kees het volgende:
is tie nu nog steeds dood of liegen de stats op dit moment?Op vrijdag 31 augustus 2001 14:20 schreef Kees het volgende:
wat was het probleem?
just interested...
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
yups, maandag of dinsdag gaan we hem begravenOp zondag 02 september 2001 02:22 schreef bolk het volgende:
[..]
is tie nu nog steeds dood of liegen de stats op dit moment?
wat was het probleem?
just interested...
dus het probleem is op dit moment niet duidelijk.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Gecrashede Cheetah nummer 3?
Virussen? Scan ze hier!
nu weer 13 uur up denk ik..
dus het zal wel..
dus het zal wel..
Er is tot nu toe één Cheetah gecrashed en dat is die in Artemis. De schijf die in Apollo kapot ging was een Atlas 10K II. Odin heeft geen Cheetah maar een Maxtor IDE harddisk.Op zondag 02 september 2001 11:24 schreef wildhagen het volgende:
Gecrashede Cheetah nummer 3?
en op miraculeuze wijze is odin gisternacht opgestaan.. echt heel erg vaag.. was zijn 5de reboot al.
Verwijderd
Maar is er nu een probleem gevonden, of dan ie het elke moment weer begeven?
Dingen die het niet meteen doen, en later weer wel zijn bij mij bijna altijd dingen die daarna alleen maar erger kapot gaan.
Dingen die het niet meteen doen, en later weer wel zijn bij mij bijna altijd dingen die daarna alleen maar erger kapot gaan.
daniel was er toch geweest?Op zondag 02 september 2001 20:47 schreef Kees het volgende:
en op miraculeuze wijze is odin gisternacht opgestaan.. echt heel erg vaag.. was zijn 5de reboot al.
dit is idd wel heel vaag ja.
Pagina: 1