Toon posts:

Afbeeldingen laden niet

Pagina: 1
Acties:

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-03 14:54
Sinds een aantal dagen/week zie ik de afbeeldingen in dit topic niet:
Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2023

Af en toe wel, maar meestal nu juist niet.
En het bijzondere is, dat ik blijkbaar de enige ben, want ik zie niemand in het topic verder erover beginnen.

Hier wat screenshots erbij.

Lijkt dus ergens aan mijn kant te liggen, maar ik snap er niets van.

Heb de laatste officiele build van Google Chrome en ik gebruik geen adblockers of iets dergelijks.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:03
Je bent niet de enige maar omdat het meestal wel werkt zullen er waarschijnlijk niet veel klagen. Bij mij werken de meeste afbeeldingen bijv. wel.

I gebruik zelf Opera GX en heb af en toe problemen. Nu op werk met Google Chrome lijken wel alle afbeeldingen te werken overigens.

[Voor 31% gewijzigd door Nopheros op 01-02-2023 12:58]

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-03 13:59

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Dat komt waarschijnlijk door je adblocker. Om een of andere reden mogen wij geen privacy vriendelijker anti-tracking 'camo' proxy gebruiken van sommige lijsten.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
In elk geval is bekend dat uBlock Origin deze links sinds kort blokkeert.

La Batterie des Hommes sans Peur

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-03 14:54
Nou, ik toch nog even mijn adblockers checken, en warempel. Ghostery staat nog aan.

Ik helemaal in de war, want ik dacht dat ik ze uit had gezet. Maar ik heb op de frontpage ghostery "uit" gezet, en omdat er op het forum gathering voor staat, stond die op het forum nog aan.

Heb nu op gathering.tweakers.net ook ghostery uitgezet, topic geopend en ik zag tot nu toe alle afbeeldingen weer. Dus toch die verrekte adblocker waarschijnlijk.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:22

crisp

Devver

Pixelated

De culprit is deze entry op de easyprivacy list:

code:
1
||tweakers.net/*/?url$image

Er is daar al een issue voor aangemaakt: https://github.com/easylist/easylist/issues/14780

Maar sowieso kan je Tweakers veilig whitelisten in je adblocker. Wij tracken niet, hebben privacy-vriendelijke banners (op het forum ueberhaupt geen banners), en een gebruikersvriendelijk advertentiebeleid :)

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Easylist en uBlock hebben de rule inmiddels verwijderd. Als je in je adblocker de lijsten update zou het probleem dus verholpen moeten zijn (of tweakers.net en gathering.tweakers.net gewoon whitelisten ;)).

Intentionally left blank

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22:45
Ik reageer hier even omdat ik anders een ander topic aanmaak met dezelfde titel.

Ik linkte op het forum altijd plaatjes van de website techspot, maar die laden sinds kort op dit forum niet meer. Gaat bijvoorbeeld om dit plaatje:

Plaatje is wel gewoon te bekijken in je browser met de link https://static.techspot.c...o/2461/bench/1080p-p.webp

Wat het zoals jullie kunnen zien niet doet, hoop ik, anders heb ik een probleem. Ik heb het in verscheidene browsers geprobeerd, met en zonder adblockers, whitelists, windows sandbox you name it. Volgensmij is het mijn computer niet.

Is er op tweakers iets veranderd waarom dit ineens niet meer werkt of heeft techspot iets dicht gezet?

[Voor 20% gewijzigd door youridv1 op 07-02-2023 08:50]

• SmurfLink
  • Niet online
Waarschijnlijk hebben zij hotlinken dichtgegooid. Plaatje downloaden en via je tweakers album weer uploaden is de makkelijkste omweg.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:15
SmurfLink schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:51:
Waarschijnlijk hebben zij hotlinken dichtgegooid. Plaatje downloaden en via je tweakers album weer uploaden is de makkelijkste omweg.
Afbeelding kopiëren > Afbeelding invoegen hier > Ctrl+V op dat menu

Nog makkelijker dan eerst dat ding lokaal opslaan. :Y

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

youridv1 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:43:
Ik reageer hier even omdat ik anders een ander topic aanmaak met dezelfde titel.

Ik linkte op het forum altijd plaatjes van de website techspot, maar die laden sinds kort op dit forum niet meer. Gaat bijvoorbeeld om dit plaatje:
[Afbeelding]

Plaatje is wel gewoon te bekijken in je browser met de link https://static.techspot.c...o/2461/bench/1080p-p.webp

Wat het zoals jullie kunnen zien niet doet, hoop ik, anders heb ik een probleem. Ik heb het in verscheidene browsers geprobeerd, met en zonder adblockers, whitelists, windows sandbox you name it. Volgensmij is het mijn computer niet.

Is er op tweakers iets veranderd waarom dit ineens niet meer werkt of heeft techspot iets dicht gezet?
Onze loadbalancer heeft wat moeite met die server; iets met een achterlopende SSL versie heeft onze BOFH mij verteld...

Intentionally left blank

• youridv1
  • Laatst online: 22:45
@crisp Ah, dat is lastig. Achterliggend hier of bij hen?

@D4NG3R @SmurfLink Bedankt voor de suggestie maar ik gebruik het foto album hier op tweakers liever niet voor dat soort dingen. Ik gebruik het fotoalbum voor foto's die ik zelf maak, niet voor iedere screenshot van een website die ik even vlug op het forum wil plakken. Dus dan link ik nog liever gewoon naar het plaatje eigenlijk. Dan maar geen embed.

Ik vind het fotoalbum bijzonder gebruiksonvriendelijk mbt plaatjes weer verwijderen en als ik dat doe, verdwijnen ze hier denk ik ook op de plekken waar ik ze plak.

[Voor 18% gewijzigd door youridv1 op 07-02-2023 09:29]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

youridv1 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:28:
@crisp Ah, dat is lastig. Achterliggend hier of bij hen?
Een combinatie van beide denk ik, aan hun kant omdat ze blijkbaar oudere (maar wel gangbare?) SSL protocollen niet meer ondersteunen, en aan onze kant omdat onze loadbalancer blijkbaar niet met een nieuwere versie overweg kan. Waarschijnlijk is het dus wel aan onze kant te fixen, maar daar gaat @Kees over ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee