Toon posts:

Gezocht: Afscheid van Volumia! (single) !!

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi tweakers,
Helaas heb ik gisteren een mindere stunt meegemaakt.... :'(

Ik was bij een maat van me een pijltje aan't gooien (Darts)
Het ging overigens best goed... maar toen opeens had ik een bouncer en komt die pijl zo van het bord terug op het nachtkastje van mijn maat.. daar lag nou net die single CD van Volumia! => Compleet geperforeerd en wordt niet meer geaccepteerd door CD-spelers |:(

Nu heb ik hier maar een nieuw topic geopend omdat ik hoop dat een van jullie die CD aan me kan verkopen (wel tegen een redelijke prijs natuurlijk ;))

De titel is "Afscheid" van "Volumia!" en hij komt uit 1998, dus het is al ff terug... wil je ff je CD-archief voor me tsjekken, super thanks

Mailme@ Dizzystef@yahoo.com of post hier ff als je me kunt helpen!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:44

Richard

Kuru Kuru Kururin

Daar is tweakers niet voor hoor |:( Probeer eens in de vraag & aanbod of Ibazar of Ricardo |:(

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 31 augustus 2001 08:27 schreef RDK_NL het volgende:
Daar is tweakers niet voor hoor |:( Probeer eens in de vraag & aanbod of Ibazar of Ricardo |:(
Maar het prob. is dat ik reeds op die sites gekeken heb en hij daar (logischerwijs) niet op staat. Iemand gaat niet vaak wat oude singles in de kast aanbieden, maar laat ze net als jij een beetje "wegrotten" in de kast.
Vandaar dat ik zo probeer te achterhalen of een van de GoT-members hem nog ergens onder het stof heeft liggen.

Als dit soort dingen echt niet mag van een van de moderators dan moet ie maar dicht, dat zou'k wel KL*T* vinden omdat ik graag dat probleem wil oplossen (d'r zit namelijk nogal wat emotionele waarde aan, vandaar dat ie bij hem nog niet onder 't stof zat, maar op zijn nachtkastje ligt/lag)

<edit> Als ik het BTW op vraag & aanbod wil posten, kan dat dan wel.. :? er staan daar alleen harde waren in de LOV's en het wordt waarschijnlijk niet gewaardeerd als ik daar een nieuw kopje aanmeld "Afscheid, Volumia!" anybody tips...</edit>

Verwijderd

Probeer anders een winkel waar ze tweedehands cd's inkopen, die gasten hebben vaak oude zooi liggen.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik ben crewlid van tweakers.net (niet GOT dus) maar als ik 'm tegen kom in de vraag en aanbod, en ik zou hem kunnen trashen (wat ik dus niet kan :) ) dan zou ik dat ook doen. Zet gewoon eventjes op de eerder genoemde SPAM-sites een oproepje, en gewoon geduld hebben.

20*350ZO45°

Verwijderd

Geez, nou word GoT ook al gebruikt als http://www.tweakers.net/aanbod.dsp
:?

1 tip, downloaden en branden.

slotje plz

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op vrijdag 31 augustus 2001 08:48 schreef mdkiller het volgende:
slotje plz
Is al in de maak :)

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 31 augustus 2001 08:48 schreef mdkiller het volgende:
Geez, nou word GoT ook al gebruikt als http://www.tweakers.net/aanbod.dsp
:?

1 tip, downloaden en branden.

slotje plz
I know ben daar al mee bezig om hem te downen en te branden... wil alleen wel het origineel voor hem fixen.
Ik heb inmiddels wat advertenties op sites gezet..
Knal dat slotje er maar op hoor.. ik dacht dat dit wel zou kunnen.

Thx anyway (mocht je dit toevallig lezen, je hebt de CD in je bezit, en er zit een slotje op, please mailme@ dizzystef@yahoo.com) C. Ya

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Kijk eens bij een grote Free Record Shop (Oudegracht Utecht?)

Die willen nog wel eens wat oudere singletjes hebben liggen :)

webOS all the way!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Waarom koop je niet gewoon de hele cd voor hem, die is vast nog wel te verkrijgen.

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

Dit lijkt me niet echt in [forum=9] te horen :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.