#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Verwijderd
Check je BIOS instellingen. Bij een Award BIOS moet je daarvoor meestal in de 'Standard CMOS Setup' kijken. Dan bij 'Drive A' kun je verschillende formaten kiezen. In geval van een 3,5" 1,44MB floppydrive moet je dan '1.44M, 3.5 in.' kiezen.Op vrijdag 31 augustus 2001 04:39 schreef VageGast het volgende:
[bla]
Nog een vraagje: Hoe kan het dat die PC mijn diskette station ziet als zo'n oude 5 1/2 inch diskettestation?
Verwijderd
defragmenteren is anders ook behoorlijk processorintensief hoor...Op vrijdag 31 augustus 2001 06:05 schreef lemac4444 het volgende:
als je ze lang op full load zet dan fikken ze wel door.
En als je het echt goed aan wilt pakken moet je 'm weer vastplakken met Arctic Silver Thermal Adhesive. Maar als je dat spul nog niet hebt is dat best wel een dure oplossing voor een P100. En als je dat ding toch slechts als router ofzo gebruikt zal hij het vast ook wel zonder heatsink overleven.
Verwijderd
20% WHOA!
That 'll do the trick
Als ik op de start-knop druk dan gaat ie uit ...
Verwijderd
Nu heb ik de actieve koeling dus weer wel aanstaan want ik wil hem wel behouden... maar die koeler maakt een tering herrie
Dat ding draait nu met alleen de heatsink van een Coolermaster DP5-6H51, de fan heb ik eraf gehaald. Geen problemen, draait helemaal stabiel, zelfs met de hoge temperaturen van de laatste tijd. Hij staat dag en nacht aan met een
Gelukkig zit er op het mobo geen temperatuur sensor
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Verwijderd
Het voltage kan ik idd nog wel proberen te verlagen, die staat nu op 2.3V (standaard waarde). 500 Mhz haalt 'ie overigens niet, post wel, opstarten van windows ook nog wel maar daarna spontane resets, ik denk dat 500 MHz net iets teveel is voor een 350 MHz moboOp vrijdag 31 augustus 2001 15:09 schreef PsyFlux het volgende:
Kheb zelf ook een k6-2 passief proberen te koelen. En als je 'm inderdaad zo zwaar onderklokt lukt het net. Helemaal als je het voltage dan nog omlaag schroeft en er een flink blok aluminium op gooit gaat het idd prima. Verder kun je wel eens voelen hoe heet hij is... kun je de heatsink niet langer als een paar seconden vasthouden? Dan is hij ongeveer meer dan 60 graden.
Ik zal vanavond als ik thuis ben eens kijken hoe lang ik het blok vast kan pakken. Er zit overigens ook nog een klein beetje (restje van de standaard meegeleverde) koelprut onder de heatsink, dat helpt natuurlijk ook
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
binnenkort koop ik een Athlon en gaat die K6/2 ruimte maken voor een K6/3+
Om op die diskdrive terug te komen, heb in het bios niets veranderd en nu staat het opeens wel zo. Maybe dat een vriend van me het gedaan heeft, die zat eens in het bios te kijken en te pielen. Erg leuk om die oude pc's een beetje af te raggen om uit te vinden hoe alles werkt enzo.
Het mag geen tweaken heten maar is toch verdomd geinig
De cooler hangt nu trouwens met een stuk tape er op geplakt vast
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5