Beste Tweakers,
Ik wil graag mijn zonnepanelen systeem uitbreiden, op dit moment liggen er al 8 panelen op zuid.
Deze panelen zijn door de vorige bewoner geplaatst en stammen uit 2017 en wekken ongeveer 2000KWh op.
Mijn idee was de huidige panelen te verplaatsen naar het noorden, en de nieuwe panelen op de huidige plek te plaatsen.
Hiervoor heb ik de volgende offerte ontvangen voor alle werkzaamheden:
Deze offerte omvat de levering van:
- 8 stuks paneel, merk Jinko Solar type JKM415N-54HL4-B
- Montagemateriaal voor het hellenddak: Clickfit EVO
- Omvormer SolarEdge type SE 3000 met 8 stuks S440 optimizers
- Bekabeling, stekkers, mantelbuis etc.
- Installatiewerkzaamheden zoals hierna beschreven.
De installatiewerkzaamheden voor de PV-installatie omvatten het volgende:
- Het demonteren van de bestaande installatie aan de achterkan en het hermonteren van deze
installatie aan de voorkant van de woning
- Monteren van de dakhaken en rails op het dak, en monteren van de PV panelen op de rails
boven de pannen
- Bedrading naar binnen voeren en aansluiten op de omvormer(s),
Wij stellen een paneel voor van Jinko Solar van 415 Wp (Jinko Solar is een Chinese fabrikant
waarmee wij al vele jaren zeer goede ervaringen hebben). Het paneel, met monokristallijne
silicium cellen, is geheel zwart. We gaan uit van 8 panelen.
Kosten PV-installatie incl. installatiewerkzaamheden: € 5.449,-- BTW vrijgesteld
De totale opbrengst, 8 bestaand en 8 nieuwe panelen samen is ongeveer 4400 kWh/jaar.
Bij 2 overige partijen kwamen de prijzen uit op 6500, en 6888 euro.
Ik wil graag mijn zonnepanelen systeem uitbreiden, op dit moment liggen er al 8 panelen op zuid.
Deze panelen zijn door de vorige bewoner geplaatst en stammen uit 2017 en wekken ongeveer 2000KWh op.
Mijn idee was de huidige panelen te verplaatsen naar het noorden, en de nieuwe panelen op de huidige plek te plaatsen.
Hiervoor heb ik de volgende offerte ontvangen voor alle werkzaamheden:
Deze offerte omvat de levering van:
- 8 stuks paneel, merk Jinko Solar type JKM415N-54HL4-B
- Montagemateriaal voor het hellenddak: Clickfit EVO
- Omvormer SolarEdge type SE 3000 met 8 stuks S440 optimizers
- Bekabeling, stekkers, mantelbuis etc.
- Installatiewerkzaamheden zoals hierna beschreven.
De installatiewerkzaamheden voor de PV-installatie omvatten het volgende:
- Het demonteren van de bestaande installatie aan de achterkan en het hermonteren van deze
installatie aan de voorkant van de woning
- Monteren van de dakhaken en rails op het dak, en monteren van de PV panelen op de rails
boven de pannen
- Bedrading naar binnen voeren en aansluiten op de omvormer(s),
Wij stellen een paneel voor van Jinko Solar van 415 Wp (Jinko Solar is een Chinese fabrikant
waarmee wij al vele jaren zeer goede ervaringen hebben). Het paneel, met monokristallijne
silicium cellen, is geheel zwart. We gaan uit van 8 panelen.
Kosten PV-installatie incl. installatiewerkzaamheden: € 5.449,-- BTW vrijgesteld
De totale opbrengst, 8 bestaand en 8 nieuwe panelen samen is ongeveer 4400 kWh/jaar.
Bij 2 overige partijen kwamen de prijzen uit op 6500, en 6888 euro.
[Voor 8% gewijzigd door Mir64za op 31-01-2023 09:43]