Toon posts:

Melding significante daling

Pagina: 1
Acties:

• Tomasz007
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-02 16:35
Beste

Ik ben op zoek naar nieuwe iPhone, daarom de twee versies die ik wil toegevoegd aan mijn wenslijst en een melding ingesteld voor een significante prijsdaling. Prijs is toch al paar keer gedropt in die maand dat ik dit al gedaan heb, maar ik heb nog nooit een mail gekregen (ook niet in spam).

Vraag is dus simpel, vanaf wanneer is een drop in prijs significant genoeg om een mail te krijgen?

Groeten
Thomas

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:16

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

(jarig!)
@Tomasz007 Krijg je uberhaupt geen mails van prijsdalingen, of alleen in het geval van die iPhones? Kan je aangeven welke iPhone(s) je een prijsalert hebt ingesteld en voor welke prijs?

• Tomasz007
Beste Glaanie, ik krijg ook geen mails van deze reply op mijn post, terwijl dit wel degelijk zo ingesteld stond... De iPhones zelf betreft de 14, versie 256Gb en 512GB. alvast bedankt!

• Tomasz007
Glaanie schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 07:44:
@Tomasz007 Krijg je uberhaupt geen mails van prijsdalingen, of alleen in het geval van die iPhones? Kan je aangeven welke iPhone(s) je een prijsalert hebt ingesteld en voor welke prijs?
Dag Glaanie, hebben jullie dit al eens kunnen bekijken? Groeten!

• Glaanie

Glaanie

(jarig!)
Tomasz007 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 17:50:
[...]

Dag Glaanie, hebben jullie dit al eens kunnen bekijken? Groeten!
Ik mis helaas nog wat info. Kan je de exacte modellen aangeven waarvan jij een prijsalert hebt ingesteld staan, bijvoorbeeld uitvoering: Apple iPhone 14, 256GB opslag Blauw. En welke prijs je daar hebt ingesteld staan? Als het er veel zijn, mag je evt ook een screenshot maken van de pagina met prijsalerts: klik op je naam in de menubalk, daarna Wenslijst. Direct onder de wenslijst(en) staan de prijsalerts.

• Tomasz007
Glaanie schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 13:34:
[...]

Ik mis helaas nog wat info. Kan je de exacte modellen aangeven waarvan jij een prijsalert hebt ingesteld staan, bijvoorbeeld uitvoering: Apple iPhone 14, 256GB opslag Blauw. En welke prijs je daar hebt ingesteld staan? Als het er veel zijn, mag je evt ook een screenshot maken van de pagina met prijsalerts: klik op je naam in de menubalk, daarna Wenslijst. Direct onder de wenslijst(en) staan de prijsalerts.
Dag Glaanie

Ondertussen kreeg ik nu wel een mail met update van dit topic. Dit lijkt dus wel te werken. Het gaat om volgende modellen:

https://tweakers.net/pric...4-256gb-opslag-zwart.html
https://tweakers.net/pric...4-512gb-opslag-zwart.html

Ik heb niet meteen een bodemprijs ingesteld, gewoon gevraagd om op de hoogte gehouden te worden van significante prijsdalingen. Onderaan mijn wenslijst staat dit: Bij een significante prijsdaling ontvang je een notificatie. Je ontvangt ook een e-mail voor prijsalerts.

Bedankt alvast voor jouw hulp, heel fijn!

• Glaanie

Glaanie

(jarig!)
@Tomasz007 Het is wellicht wat verwarrend opgeschreven bij de wenslijsten, want er wordt niet gekeken naar een "significante prijsdaling", maar naar een vooraf ingestelde prijs. Je moet ook een prijs ingeven bij het instellen van de prijsalert. Als deze prijs gehaald wordt, wordt de alert automatisch aangepast met een bepaald percentage (weet niet zeker welk).

Als bovenstaande klopt en het dus vooral om de tekstuele verwarring gaat mbt "significante prijsdaling", zal ik dit topic verplaatsen naar Mooie Features voor onze productmanagers.

• Tomasz007
@Glaanie ok, bedankt voor de info, ik heb twee prijzen ingesteld voor beide toestellen en dit is gelukt.

Wat bedoel je met het percentage? Dus ik stel nu in dat ik alert krijg aan €1.000 bv, ik krijg dit eenmalig en erna niet meer? Prijzen van gsm's schommelen enorm, dus op zich zou ik het logisch vinden dat ik volgende keer opnieuw een alert krijg. Verplaats het topic gerust, in elk geval nogmaals dank voor jouw hulp!

• Tomasz007
@Glaanie ondertussen heb ik het al door en werkt alles, bedankt voor de hulp!

• Glaanie

Glaanie

(jarig!)
Hartstikke mooi :)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee