Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben een desktop aan het samenstellen voor mijn 16jarige zoon. Zijn laptop heeft de geest gegeven en hij is nu op zoek naar een instap gaming desktop. Hij speelt op dit moment vooral Minecraft, Rust, civ- en andere strategie games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag eindigen rond 1300 à 1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel advies voor een de desktop is nodig. We zijn ook nog op zoek naar een scherm, maar daar doe ik nog wel research voor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Is het raadzaam om een moederbord met wi-fi te nemen? Of is een aparte wifi ontvanger ook ok?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn laatste pc heb ik 18 à 20 jaar geleden eens samen gesteld. Ik sta dus open voor alle advies aangezien ik de markt totaal niet meer gevolgd heb.
Ik heb zelf al wat opgezocht toen ik het systeem aan het samenstellen was, maar het kan natuurlijk zijn dat ik onlogische of verkeerde keuzes heb gemaakt. Be gentle
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alternate (België) ligt vlak achter de hoek en daar heb ik altijd goeie ervaringen mee gehad. Ik heb me dus vooral gebaseerd op de items die zij op voorraad hebben zodat we snel aan de slag kunnen. Pluspunten dus als jullie hier rekening mee willen houden.
Ga je overklokken?
Standaard-instellingen zijn voldoende
Wat verwacht je van ons?
Ik ben op zoek naar een stabiel instap-systeem om te starten met gamen. Als het systeem ook wat future-proof is voor toekomstige upgrades is dat mooi meegenomen.
Verder - heb ik logische keuzes gemaakt? Ontbreekt er nog iets?
Ik ben een desktop aan het samenstellen voor mijn 16jarige zoon. Zijn laptop heeft de geest gegeven en hij is nu op zoek naar een instap gaming desktop. Hij speelt op dit moment vooral Minecraft, Rust, civ- en andere strategie games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag eindigen rond 1300 à 1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel advies voor een de desktop is nodig. We zijn ook nog op zoek naar een scherm, maar daar doe ik nog wel research voor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Is het raadzaam om een moederbord met wi-fi te nemen? Of is een aparte wifi ontvanger ook ok?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn laatste pc heb ik 18 à 20 jaar geleden eens samen gesteld. Ik sta dus open voor alle advies aangezien ik de markt totaal niet meer gevolgd heb.
Ik heb zelf al wat opgezocht toen ik het systeem aan het samenstellen was, maar het kan natuurlijk zijn dat ik onlogische of verkeerde keuzes heb gemaakt. Be gentle

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alternate (België) ligt vlak achter de hoek en daar heb ik altijd goeie ervaringen mee gehad. Ik heb me dus vooral gebaseerd op de items die zij op voorraad hebben zodat we snel aan de slag kunnen. Pluspunten dus als jullie hier rekening mee willen houden.
Ga je overklokken?
Standaard-instellingen zijn voldoende
Wat verwacht je van ons?
Ik ben op zoek naar een stabiel instap-systeem om te starten met gamen. Als het systeem ook wat future-proof is voor toekomstige upgrades is dat mooi meegenomen.
Verder - heb ik logische keuzes gemaakt? Ontbreekt er nog iets?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 178,- | € 178,- |
1 | Moederborden | MSI B550M PRO-VDH WIFI | € 144,12 | € 144,12 |
1 | Videokaarten | ASUS ROG Strix Radeon RX 6750 XT OC Edition | € 499,- | € 499,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 104,89 | € 104,89 |
1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 11 Home (NL, OEM) | € 112,87 | € 112,87 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 FX Black | € 48,22 | € 48,22 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Renegade KF436C16RB1K2/32 | € 96,16 | € 96,16 |
1 | Voedingen | Sharkoon WPM Gold ZERO | € 87,90 | € 87,90 |
1 | Solid state drives | Kingston NV2 1TB | € 53,84 | € 53,84 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.325,- |