Verwijderd
ligt eraan wat je er mee gaat doen/Op vrijdag 31 augustus 2001 02:18 schreef aemg het volgende:
welke besturingssysteem kun je het best gebruiken voor deze mobo.
Als je met qbasic aan de gang wil, is dos 6.22 perfect
voor games zou ik er win98 opzetten
voor de rest 2k
voor server openBSD
voor stabielelre maar eenvoudige werkplek mandrake8
dusse: ietsiepietse meer info...welke cpu('s) je erin gaat zetten ook wel intressant
En multiprocessing aankanOp vrijdag 31 augustus 2001 02:28 schreef janjanjanjanjansen het volgende:
Een operating system die X86 processoren aankan
Windows 9X/Me/XP(personal) is af te raden, omdat deze maximaal maar 1 CPU aankunnen. Windows NT/2K/XP(pro) kunnen 4 processoren tegelijk aansturen (de server versies zelfs 8, 16, 32 en 64, maar dit terzijde). Daar zou ik dus voor gaan!
Een andere optie is Linux, deze ondersteunt ook multiprocessing.
Trouwens, waarom stel je eigenlijk zo'n vage vraag? Je weet zelf toch wel waarvoor je een multiprocessor moederbord nodig hebt en hoe je het beste het meeste eruit kan halen?
Verwijderd
Windows NT, 2000, XP.
Dit is een dual PII/III moederbord en wil je hiervan gebruik maken dan zul je een os moeten installeren die dat ondersteund.
Dit is een dual PII/III moederbord en wil je hiervan gebruik maken dan zul je een os moeten installeren die dat ondersteund.
[mierenneukmode]
[/mierenneukmode]
PII past er niet op..Op vrijdag 31 augustus 2001 08:59 schreef Speedy het volgende:
Windows NT, 2000, XP.
[/mierenneukmode]
Pagina: 1