Hi,
Ik heb een aantal apparaten die ik (kan) bedien(en) met Homekit:
1. Philips Hue lampen(via Philips Hub)
2. Bewegingssensoren Xiaomi (via Xiaomi hub)
3. Watersensor Xiaomi (via Xiaomi hub)
4. Homepods
5. Eneco Toon
6. Buitenverlichting (via Sonos/Ewelink)
7. Bosch vaatwasser.
Het vreemde is dat ik de devices onder 5 t/m 7 ineens niet meer kon benaderen via Homekit (status: bijwerken). De buitenverlichting kan niet aan/uit, Eneco geeft geen graden aan.
Via Homebridge kan ik ze echter wel bedienen en zie ik netjes de temperatuur van de Toon en kan ik de buitenverlichting aan/uit zetten.
Vervolgens heb ik de bridge verwijderd uit homekit en nu wilde ik de bridge opnieuw toevoegen.\
Ik scan daarvoor de QRCode in Homebridge maar die geeft op mijn iPhone/iPad een melding dat de bridge niet toegevoegd kan worden.
Heeft iemand hier ervaring mee/oplossing voor?
Ik heb een aantal apparaten die ik (kan) bedien(en) met Homekit:
1. Philips Hue lampen(via Philips Hub)
2. Bewegingssensoren Xiaomi (via Xiaomi hub)
3. Watersensor Xiaomi (via Xiaomi hub)
4. Homepods
5. Eneco Toon
6. Buitenverlichting (via Sonos/Ewelink)
7. Bosch vaatwasser.
Het vreemde is dat ik de devices onder 5 t/m 7 ineens niet meer kon benaderen via Homekit (status: bijwerken). De buitenverlichting kan niet aan/uit, Eneco geeft geen graden aan.
Via Homebridge kan ik ze echter wel bedienen en zie ik netjes de temperatuur van de Toon en kan ik de buitenverlichting aan/uit zetten.
Vervolgens heb ik de bridge verwijderd uit homekit en nu wilde ik de bridge opnieuw toevoegen.\
Ik scan daarvoor de QRCode in Homebridge maar die geeft op mijn iPhone/iPad een melding dat de bridge niet toegevoegd kan worden.
Heeft iemand hier ervaring mee/oplossing voor?
[ Voor 16% gewijzigd door wimbre op 03-02-2023 18:15 ]