Vraag

• nutenthusiast
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-02 11:25
Hallo,

Ik heb een videokaart ( Evga 3090 FTW ultra ) Bij een webwinkel gekocht enige tijd geleden echter loop ik tegen een probleem aan.

De videokaart begon extreem luid te kreunen bij gebruik en dit maakte rustig een spelletje spelen onmogelijk.

webwinkel gemailed en deze zijden ''Stuur maar op wij regelen dit binnen 15 werkdagen"

15 werkdagen komen en gaan en ik hoor niks, webwinkel gemailed en die negeren me compleet.

Wat moet ik hier nu mee? Dit is erg frustrerend. Ze hebben geen telefoonlijn voor de rest, alleen email.

[Voor 5% gewijzigd door br00ky op 30-01-2023 16:16]

Alle reacties

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-03 09:21

Silence

Godlike

Geen idee of de 30 dagen geld terug garantie nog voor jou geldt anders zou ik die pakken.
Reperaties zijn altijd van die langdurige problemen.

Inventaris - Steam

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-03 11:32

4POX

Everybody is wired

nutenthusiast schreef op maandag 30 januari 2023 @ 15:59:

15 werkdagen komen en gaan en ik hoor niks, webwinkel gemailed en die negeren me compleet.

Wat moet ik hier nu mee? Dit is erg frustrerend. Ze hebben geen telefoonlijn voor de rest, alleen email.
Wanneer heb je gemaild? 2 uren geleden?

[Voor 2% gewijzigd door br00ky op 30-01-2023 16:16]

AKA Rinkel weblog

• nutenthusiast
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-02 11:25
@4POX Vrijdag, maandag, vandaag.

Ik hou me voor de rest aan hun tijdschema waar ze dus scheit aan hebben, hun claimen dezelfde dag te reageren per mail.

• The_BoKmeester
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 10:55
Wil je tussendoor de status van je reparatie opvragen? Dan kan dat door eenvoudigweg in te loggen met je webwinkel account.
Wat is daar de status?

[Voor 5% gewijzigd door br00ky op 30-01-2023 16:16]

• perejoseph
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-03 16:31
Welkom op tweakers.

Eerst en vooral zou het handig zijn dat je een iets gedetailleerde tijdlijn kan geven:
Datum aankoop
Datum aangifte garantiegeval bij webwinkel
Datum verzenden/ophaling
Datum herinnering

Heb je de weekends meegeteld of enkel werkdagen?
Als je nu vrijdagavond mailt en maandagochtend nogmaals, lijkt het me logisch dat ze nog niet reageren.

En eerlijk gezegd, 15 dagen + 1 dag lijkt me nu niet "gigantisch" ;)

[Voor 2% gewijzigd door br00ky op 30-01-2023 16:17]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:05

br00ky

Moderator Harde Waren
Modbreak:Schopje naar SF want dit is geen technische vraag. Tevens overal de naam van de webshop uit het topic gehaald want dat is niet de bedoeling. In het vervolg dus ook niet meer noemen aub.

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:47
perejoseph schreef op maandag 30 januari 2023 @ 16:13:
Welkom op tweakers.

Eerst en vooral zou het handig zijn dat je een iets gedetailleerde tijdlijn kan geven:
Datum aankoop
Datum aangifte garantiegeval bij [mbr]webwinkel[/]
Datum verzenden/ophaling
Datum herinnering

Heb je de weekends meegeteld of enkel werkdagen?
Als je nu vrijdagavond mailt en maandagochtend nogmaals, lijkt het me logisch dat ze nog niet reageren.

En eerlijk gezegd, 15 dagen + 1 dag lijkt me nu niet "gigantisch" ;)
Inderdaad. Beetje onduidelijke startpost waarin het lijkt of TS meteen na de 15 dagen in paniekstand gaat. Kan ik nog niet 'gigantisch' noemen. Maar misschien ligt het anders en past de TS zijn post nog aan.

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
nutenthusiast schreef op maandag 30 januari 2023 @ 16:06:
@4POX Vrijdag, maandag, vandaag.

Ik hou me voor de rest aan hun tijdschema waar ze dus scheit aan hebben, hun claimen dezelfde dag te reageren per mail.
Nou nou. Scheit is ook weet overdreven.

Adem even rustig in en uit. En zoals meerdere tweakers aangeven probeer even de situatie de schetsen.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:42
Hou er ook rekening mee dat EVGA gestopt is met het maken van GPU's, wat er voor kan zorgen dat een reparatie langer duurt dan normaal. Ze hebben nog wel een reparatie team, maar dat schijnt op een skeleton crew te draaien.

Chronia Lvl 60 Warlock Diablo 3

• Dan Stark
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:53
Silence schreef op maandag 30 januari 2023 @ 16:01:
Geen idee of de 30 dagen geld terug garantie nog voor jou geldt anders zou ik die pakken.
Reperaties zijn altijd van die langdurige problemen.
Dat werkt bij die webshop zonder telefoonlijn ook niet vanzelfsprekend. Ik spreek vanuit ervaring.

Het probleem is dat je niet heel veel keus hebt op dit moment. Vooral met videokaarten kan het wel even duren. Hebben ze het opgestuurd naar de fabrikant? Zo ja, kan je die contacteren over de status?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee