Hi - onze tweede zoon is inmiddels geboren en zoals jullie wellicht weten kan een maxi cosi veel ruimte in beslag nemen. Ons eerste zoontje is 2.5 en zit achter de bijrijdersstoel, ons tweede zoontje zit dus achter mij in de maxi cosi. Ik ben zelf 1.96m en we rijden op dit moment een Audi A5 Sportback en ik merk dat het te krap wordt voor me, zowel qua beenruimte als qua hoofdruimte. Daarnaast is de A5 een erge lage auto en begint het me steeds meer te irriteren als ik onze zoontje van 2.5 soort van in zn stoeltje moet 'scheppen'.
Zijn er mensen die een zelfde soort situatie hebben (lang, met 2 kleine kinderen) en wat voor auto rijden jullie? Kom ik dan al snel uit bij de wat grotere SUVs van deze wereld, BMW X5, Audi Q5, Volvo XC60/90? Hoor graag wat de ervaringen zijn.
Zijn er mensen die een zelfde soort situatie hebben (lang, met 2 kleine kinderen) en wat voor auto rijden jullie? Kom ik dan al snel uit bij de wat grotere SUVs van deze wereld, BMW X5, Audi Q5, Volvo XC60/90? Hoor graag wat de ervaringen zijn.