probeer "profile"
Professioneel Hyves-weigeraar
Heb ik geprobeerd, 2x nieuw wachtwoord ingevoerd, kom ik onderaan de pagina weer een veldje voor m'n wachtwoord tegen. Als ik hier m'n nieuwe wachtwoord invul krijg ik de vrolijke doch logische melding; Wachtwoord onjuist, blablablablabla enzo. Met m'n oude wachtwoord gaat het uiteraard beter, maar niets lijkt erop dat m'n wachtwoord daarna daadwerkelijk veranderd is!
Wat doe ik dan voud?
Wat doe ik dan voud?
Verwijderd
bovenin 2* nieuw, onderin 1* oudOp vrijdag 31 augustus 2001 01:47 schreef Etraman het volgende:
Heb ik geprobeerd, 2x nieuw wachtwoord ingevoerd, kom ik onderaan de pagina weer een veldje voor m'n wachtwoord tegen. Als ik hier m'n nieuwe wachtwoord invul krijg ik de vrolijke doch logische melding; Wachtwoord onjuist, blablablablabla enzo. Met m'n oude wachtwoord gaat het uiteraard beter, maar niets lijkt erop dat m'n wachtwoord daarna daadwerkelijk veranderd is!
Wat doe ik dan voud?
nu kan je als het goed is alleen nog maar met je nieuwe pass inloggen.
Wat ik vroeger had (praten we over een jaartje geleden ofzo) , was dat als ik me password veranderde naar een eigen gekoze, dat ik vrolijk weer een mailtje kreeg met een (nieuw) auto-generated password
afgehandeld
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()