Toon posts:

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
enfin, onderwerp zegt genoeg, dacht ik zo...

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

probeer "profile" :P

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik geprobeerd, 2x nieuw wachtwoord ingevoerd, kom ik onderaan de pagina weer een veldje voor m'n wachtwoord tegen. Als ik hier m'n nieuwe wachtwoord invul krijg ik de vrolijke doch logische melding; Wachtwoord onjuist, blablablablabla enzo. Met m'n oude wachtwoord gaat het uiteraard beter, maar niets lijkt erop dat m'n wachtwoord daarna daadwerkelijk veranderd is!
Wat doe ik dan voud?

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 01:47 schreef Etraman het volgende:
Heb ik geprobeerd, 2x nieuw wachtwoord ingevoerd, kom ik onderaan de pagina weer een veldje voor m'n wachtwoord tegen. Als ik hier m'n nieuwe wachtwoord invul krijg ik de vrolijke doch logische melding; Wachtwoord onjuist, blablablablabla enzo. Met m'n oude wachtwoord gaat het uiteraard beter, maar niets lijkt erop dat m'n wachtwoord daarna daadwerkelijk veranderd is!
Wat doe ik dan voud?
bovenin 2* nieuw, onderin 1* oud

nu kan je als het goed is alleen nog maar met je nieuwe pass inloggen.

Verwijderd

Topicstarter
en jawel, het werkt!

Bedankt voor de reacties!

Verwijderd

Ik krijg toch een lichtelijk "duh" gevoel. Maar ik ben blij dat je er uit bent :)

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Wat ik vroeger had (praten we over een jaartje geleden ofzo) , was dat als ik me password veranderde naar een eigen gekoze, dat ik vrolijk weer een mailtje kreeg met een (nieuw) auto-generated password :(

Verwijderd

Kan kloppen. Er zijn ooit wat bugjes uit gehaald meen ik.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

afgehandeld :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.