Hallo Forumleden
Ik zoek een?
USB C - USB C kabel met beeld.
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik heb een lenovo docking systeem met usb c aansluiting, deze hangt achter een tv.
Nu wil ik mijn lenovo laptop eraan koppelen, met een usb c kabel.
Wat is je budget?
Onbeperkt.
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Zolang het maar werkt, budget tot ik denk max 100 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee kwa merk niet. Wel moet de kabel 5 meter zijn. (3 meter kan eventueel ook nog)
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee zoals hierboven aangegeven 5meter het liefst.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Laptop heeft 2x usb c aansluiting. docking heeft 1x usb c om te koppelen.
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Heb al wat usb c kabels geprobeerd, maar geven dus geen beeld door.
Ik heb er wel 1 gevonden van belkin, maar dat is 2 meter. (hebben ze geen 3 of 5 van)
Ik zoek dus een usb c naar usb c kabel die beeld kan overbrengen van 5 meter.
Als ik internet afzoek krijg ik allemaal kabels waarbij staat dat beeld niet kan, alleen laden en data.
Waarom is dit zo moeilijk?!
Daarnaast zie ik ook veel thunderbolt, hier zit iets verschil in, maar kan dit ook?
deze zijn denk ik een stuk duurder?
Ik zoek een?
USB C - USB C kabel met beeld.
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik heb een lenovo docking systeem met usb c aansluiting, deze hangt achter een tv.
Nu wil ik mijn lenovo laptop eraan koppelen, met een usb c kabel.
Wat is je budget?
Onbeperkt.
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Zolang het maar werkt, budget tot ik denk max 100 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee kwa merk niet. Wel moet de kabel 5 meter zijn. (3 meter kan eventueel ook nog)
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee zoals hierboven aangegeven 5meter het liefst.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Laptop heeft 2x usb c aansluiting. docking heeft 1x usb c om te koppelen.
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Heb al wat usb c kabels geprobeerd, maar geven dus geen beeld door.
Ik heb er wel 1 gevonden van belkin, maar dat is 2 meter. (hebben ze geen 3 of 5 van)
Ik zoek dus een usb c naar usb c kabel die beeld kan overbrengen van 5 meter.
Als ik internet afzoek krijg ik allemaal kabels waarbij staat dat beeld niet kan, alleen laden en data.
Waarom is dit zo moeilijk?!

Daarnaast zie ik ook veel thunderbolt, hier zit iets verschil in, maar kan dit ook?
deze zijn denk ik een stuk duurder?