Een nieuwe witte build (in de Lian Li PC-O11 Dynamic (Wit)) van rond de € 2.000 die minimaal 8 jaar mee gaat?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Van werken in Excel naar coderen in Python en gamen op quad HD (1440P), maar 4K kan ik niet uitsluiten in de toekomst.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de € 2.000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, ik heb dus al een Lian-Li P0-11 Dynamic wit case. Dus daar moet mijn nieuwe PC in komen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een PC die zeker 8 jaar snel door kan, en eventueel een kleine upgrade doen (door meer RAM of meer geheugen of een betere videokaart na een aantal jaren).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Lian Li, maar niet persé. Wel moeten de meeste onderdelen wit/silver zijn, omdat ik wel wil dat de case een beetje pretty is, want ja. Daar kies je nu eenmaal voor bij die case.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen idee? Future proof?
(Ohja, ik ga mijn videokaart niet verticaal zetten)
Ga je overklokken?
Nee, ik wil liever de technische levensduur niet verkorten.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag een goed advies of mijn componenten goed zijn gekozen. Of heb je aanraders?
Componenten:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Van werken in Excel naar coderen in Python en gamen op quad HD (1440P), maar 4K kan ik niet uitsluiten in de toekomst.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de € 2.000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, ik heb dus al een Lian-Li P0-11 Dynamic wit case. Dus daar moet mijn nieuwe PC in komen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een PC die zeker 8 jaar snel door kan, en eventueel een kleine upgrade doen (door meer RAM of meer geheugen of een betere videokaart na een aantal jaren).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Lian Li, maar niet persé. Wel moeten de meeste onderdelen wit/silver zijn, omdat ik wel wil dat de case een beetje pretty is, want ja. Daar kies je nu eenmaal voor bij die case.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen idee? Future proof?
(Ohja, ik ga mijn videokaart niet verticaal zetten)
Ga je overklokken?
Nee, ik wil liever de technische levensduur niet verkorten.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag een goed advies of mijn componenten goed zijn gekozen. Of heb je aanraders?
Componenten:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-13600KF Boxed | € 321,96 | € 321,96 |
1 | Moederborden | MSI MPG Z790 EDGE WIFI DDR4 | € 388,- | € 388,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3070 Ti GAMING OC 8G | € 739,- | € 739,- |
1 | Behuizingen | Lian Li PC-O11 Dynamic (Wit) | € 0,- | € 0,- |
1 | Waterkoeling | Lian Li Galahad 360 SL ARGB V2 Wit | € 189,90 | € 189,90 |
1 | Ventilatoren | Lian Li UNI FAN SL120 V2 3-pack Wit, 120mm | € 89,90 | € 89,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro SL CMH32GX4M2D3600C18W | € 115,- | € 115,- |
1 | Voedingen | Lian Li SP850 SFX Voeding Wit | € 149,90 | € 149,90 |
1 | Solid state drives | Kingston KC3000 2,048TB | € 181,50 | € 181,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.324,16 |
[Voor 71% gewijzigd door NLOLkillers op 29-01-2023 16:14]