Het is mij nu al een paar keer gebeurt dat ik thuis kom en de Honeywell T6 de ketel aan probeert te zetten (via geofence) maar er niets gebeurt.
Uiteindelijk vind ik het te koud blijven en kijk ik op de thermostaat zelf en zie ik dat deze wel stuurt. Het vlammetje is in beeld, en op de ketelmodule is het lampje aan. Echter de ketel doet niets.
Handmatig bedienen via de ketelmodule reageert ook niet.
De ketel geeft geen storing aan, power cycle van de ketel lijkt niet te helpen.
Het geheel gaat weer werken zodra ik de ketelmodule uit en aan zet. Wanneer de ketelmodule uit is gaat de avanta direct stoken.
Het rare van dit is dat het zo weer een lange tijd goed werkt, en het heeft ook een lange tijd goed gewerkt. Eerst op een oude avanta, nu een nieuwe al 2 jaar...
Is Opentherm gevoelig voor storing? Er zit hoogstens een meter tweelingsnoer, is dat niet juist?
Is er een instelling die iets verhindert? Is er een bug in de T6 die opspeelt?
Iemand dit al eens bij de hand gehad?
Uiteindelijk vind ik het te koud blijven en kijk ik op de thermostaat zelf en zie ik dat deze wel stuurt. Het vlammetje is in beeld, en op de ketelmodule is het lampje aan. Echter de ketel doet niets.
Handmatig bedienen via de ketelmodule reageert ook niet.
De ketel geeft geen storing aan, power cycle van de ketel lijkt niet te helpen.
Het geheel gaat weer werken zodra ik de ketelmodule uit en aan zet. Wanneer de ketelmodule uit is gaat de avanta direct stoken.
Het rare van dit is dat het zo weer een lange tijd goed werkt, en het heeft ook een lange tijd goed gewerkt. Eerst op een oude avanta, nu een nieuwe al 2 jaar...
Is Opentherm gevoelig voor storing? Er zit hoogstens een meter tweelingsnoer, is dat niet juist?
Is er een instelling die iets verhindert? Is er een bug in de T6 die opspeelt?
Iemand dit al eens bij de hand gehad?